Hartmann Neuron VS 149 euro

2de hands

2de hands

Ik zoek een gebruikte Neuron VS tweedehands.
Iemand voor 125,- ?

voor 2 tientjes en een beetje meer heb je hem nieuw?!

Origineel geplaatst door S.L.E.
voor 2 tientjes en een beetje meer heb je hem nieuw?!

Blijkbaar zijn niet alleen nederlanders gierig... :D

registreren en een andere verkoper opgeven als musickoeln dan kun je hem daar downloaden

check je pb maar

Origineel geplaatst door gerrie79
geing...:L ik ga hem mischien toch nog maar even checken . . . .

Ik heb op de link geklikt die demian bijgesloten had. Ik heb ook getracht om bij Feedback op Hartmann, op Hartman, op Neuron, op VS te zoeken maar dat gaf geen positief resultaat. Dat gaf mij het idee dat het waarschijnlijk niet meer op voorraad is, op, uitverkocht. Waarschijnlijk dus maar om het zeker te weten moet je of bellen of een bestelling plaatsten. Dat laatste heb ik gedaan en kreeg eerder vandaag, maanndag bericht.

"Hallo,

Helaas is het door u bestelde artikel niet op voorraad. De levertijd is niet bekend, we gaan er echter wel van uit dat de levering binnen 4 tot 6 weken mogelijk zal zijn. Laat ons het even weten of wij het voor u in bestelling moeten nemen.

Vriendelijke groet.
Feedback (Telesales)."

ik denk dat ik Feedback het in bestelling laat nemen. Voor € 149,- kan je je eigelijk geen buil vallen. Ik mag leien dat bij deze controller de software zit die leidt tot de geluiden die de toestenvariant produceert. De bijgaande tekst geeft de indruk dat je voor die prijs de controller en de bijbehorende software "krijgt". Of m'n Mac het aankan weet ik niet. Sound On Sound was anders niet echt lovend over de hardware versie (http://www.soundonsound.com/sos/aug03/articles/hartmannneuron.htm). De softssynth heeft men ook getest (april 2005) maar gezien je een e-subscription moet hebben om het relaas te kunnne lezen, wat ik niet heb, is het afwachten.

Ik zou ff bellen als ik jou was, mijn ervaring is dat feedback het niet zo nauw neemt met on-line bestellingen.

Sta niet te kijken als je na 4 weken een belletje krijgt dat het produkt er niet meer is. (wat volgens mij ook het geval is)

nog een neuron!

nog een neuron!

Hi,

Ik heb nog een neuron in de aanbieding! pm mij even... E 140/150 of ruil tegen een electribe (mk2?)!

Kom jongens - maak mij los!

Ik verneem graag!

Origineel geplaatst door The Q
Ik zou ff bellen als ik jou was, mijn ervaring is dat feedback het niet zo nauw neemt met on-line bestellingen.

Sta niet te kijken als je na 4 weken een belletje krijgt dat het produkt er niet meer is. (wat volgens mij ook het geval is)

Heb ik gedaan. Zo besteld worden. Kort daarna werd ik terug gebeld met de mededeling dat het niet meer besteld kan worden bij de leverancier daar het een uitlopend product is. Excuses, excuses, excuses. Goed, uitverkoopt dus.

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Ik zou zeggen: maak Alterex los *D

Ik heb een tik wat software betreft, het moet nieuw zijn/niet geopend. Opengescheurde CD-verpakkingen daar kan ik niet goed tegen. Het moet er uitzien alsof het nog nooit geopend is. Ik ben in dat opzicht nogal precies.

Idd geen hond die kan zien of die open is geweest is als je hem gewoon weer inpakt.

Trouwens, je kunt niet alles maagelijk krijgen. ;)

Ik heb een hekel aan krassen op CD's, handleidingen en dergelijke waar ezelsoren in zitten. Nah ja, ik zie wel. Volgens mij maar ik heb het niet nagezocht is mijn Mac niet krachtig genoeg om de software te draaien.

Origineel geplaatst door DIno Jay
Ik heb een hekel aan krassen op CD's, handleidingen en dergelijke waar ezelsoren in zitten. Nah ja, ik zie wel. Volgens mij maar ik heb het niet nagezocht is mijn Mac niet krachtig genoeg om de software te draaien.

Nou, je bent een grote jongen als je ezelsoren aan de handleiding en krassen op de cd/DVD weet te krijgen in precies anderhalve maand.:)
Maar we begrijpen het, je wil hem niet. (je weet niet wat je mist overigens!!)

:biertje:

Ik heb een hekel aan krassen op CD's
Dan had je de Neuron VS sowieso niet gewild. Of het was bezuiniging, of het was omdat het designtechnisch beter stond (het komt er wel op neer dat het eigenlijk gewoon dom was), maar de CD en de DVD zitten gewoon in een kartonnen vouwhoesje en LIGGEN op elkaar. Ik kreeg 'm nieuw en het enige verschil met een 2ehandsversie is dat de eigenaar de cd's hoogstwaarschijnlijk niet op zo'n dwaze manier opslaat.

Volgens mij maar ik heb het niet nagezocht is mijn Mac niet krachtig genoeg om de software te draaien.
1GB intern minimaal (want die wordt vrolijk opgesnoept in hapjes van 6mb per keer). Dual CPU is mooi meegenomen, denk ik.

Die cd heeft 2x in een cd-rom speler gezeten om hem te installeren. Als ik het dan nog presteer om er krassen op te maken...

Er heeft inmiddels 1 iemand zich aangemeld!

Back