Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door S.L.E.
voor 2 tientjes en een beetje meer heb je hem nieuw?!

Origineel geplaatst door demian
http://www.feedback.nl/?id=55&b=HNEURONVS
ik ga hem mischien toch nog maar even checken . . . .Origineel geplaatst door gerrie79
geing...ik ga hem mischien toch nog maar even checken . . . .
Origineel geplaatst door The Q
Ik zou ff bellen als ik jou was, mijn ervaring is dat feedback het niet zo nauw neemt met on-line bestellingen.
Sta niet te kijken als je na 4 weken een belletje krijgt dat het produkt er niet meer is. (wat volgens mij ook het geval is)
Origineel geplaatst door DIno Jay
Goed, uitverkoopt dus.

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Ik zou zeggen: maak Alterex los![]()
Ik heb een hekel aan krassen op CD's, handleidingen en dergelijke waar ezelsoren in zitten. Nah ja, ik zie wel. Volgens mij maar ik heb het niet nagezocht is mijn Mac niet krachtig genoeg om de software te draaien.

Dan had je de Neuron VS sowieso niet gewild. Of het was bezuiniging, of het was omdat het designtechnisch beter stond (het komt er wel op neer dat het eigenlijk gewoon dom was), maar de CD en de DVD zitten gewoon in een kartonnen vouwhoesje en LIGGEN op elkaar. Ik kreeg 'm nieuw en het enige verschil met een 2ehandsversie is dat de eigenaar de cd's hoogstwaarschijnlijk niet op zo'n dwaze manier opslaat.Origineel geplaatst door DIno Jay
Ik heb een hekel aan krassen op CD's
1GB intern minimaal (want die wordt vrolijk opgesnoept in hapjes van 6mb per keer). Dual CPU is mooi meegenomen, denk ik.Volgens mij maar ik heb het niet nagezocht is mijn Mac niet krachtig genoeg om de software te draaien.
Ik heb een hekel aan krassen op CD's, handleidingen en dergelijke waar ezelsoren in zitten. Nah ja, ik zie wel. Volgens mij maar ik heb het niet nagezocht is mijn Mac niet krachtig genoeg om de software te draaien.