Hartmann Neuron VS 149 euro

Crashen:

Hier doet die dat wel.

En wel in Ableton 5, start niet eens op als hij de dll leest.
De Beta versie doet wel wat, maar crashed zeer snel.

Maar heb nog Ableton 4 en dat gaat redelijk. Voorzichtig uitgedrukt.

Maar heb Ableton een log gestuurd met de crash, dus zullen ze wel weer verhelpen, euh hoop ik.

Wist dit ook via forum van ableton.

In SX doet die het dus het best!

net ook even getest,

werkt perfect, en ziet er hier stabiel uit. cpu is toch wel behoorlijk als je echt los gaat op een amd 2700. maar het is wel zeer werkbaar. Enige probleem wat ik hier heb is dat de sustain pedaal (hold pedaal cc 64) niet werkt. Werkt dit bij iemand anders wel?

loopt perfect in orion....loopt voor geen meter in fruitty......
meer hosts heb ik niet. maar in fruitty heb ik tik erin zitten alsof je je latency settings te laag hebt staan, heel vreemd want in orion heeft ie dat niet.
ik krijg me cpu tot nu toe nog niet hoger dan 36%.... valt dus reuze mee
moet er nog wel even wat tijd in steken, was puur effe testen tot nu toe.

meer hosts heb ik niet. maar in fruitty heb ik tik erin zitten alsof je je latency settings te laag hebt staan, heel vreemd want in orion heeft ie dat niet.

Je hebt bij Fruity ook "use fixed size buffers" gekozen in de wrapper? Ik had namelijk ook een grote bak kraak totdat ik die omzette.

De soundset die op die download sectie staat is een toevoeging.
Die op die mirror staat is 1000 patches.
En die V4 model set zal naar ik aanneem een verbeterde versie zijn. Ik zie iig geen toevoegingen.

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
ik zit nog niet op de members sectie, maar op de downloadssectie van hartman staat die v4 zoals hierboven op die mirror als dvd, vraagje hierover: is dit nou in plaats van de orginele dvd, dus een update van die models of nogeens een extra set models?

ik zit inmiddels wel op de members sectie, enige wat je daar kan downloaden is de modelmaker plus manual
geen soundsets models nog , die dvd kun je wel bestellen voor 12 euro daar (handling kosten).

heeft iemand de neuron al aan de praat met zijn hold pedaal?

Top Tip Vl1, bedankt bedankt :)

Woo10

Bootleg versies? Lijkt me sterk.. zeker met een hardware controller met dongle erbij.. denk eerder dat het om verkopen gaat die niet conform de prijsafspraken plaatsvinden. Creamware (Mafico) was ook altijd zo moeilijk over verkoopprijzen.. beetje vreemd om daar vervolgens geen support of garantie op te leveren.. Ben zeer benieuwd naar de reactie van MSK..

beetje vreemd om daar vervolgens geen support of garantie op te leveren..

Dat kunnen ze volgens mij niet eens weigeren. Dat ze nu een conflict hebben met MSK kunnen ze niet gaan verhalen op de mensen die dat ding in goed vertrouwen daar gekocht hebben en al helemaal niet bijna een week nadat die mensen 'm gekocht hebben. Maar misschien dat deze tekst voornamelijk bedoelt is om potentiele kopers af te schrikken?

Oh, en quifster heeft volgens mij gewoon een support-login gehad voor zijn "bootleg" Neuron.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....
Kent iemand nog iemand die een niet-bootleg Neuron-VS heeft??? Kunnen we via die persoon de updates downloaden, euhm...
Als het ding stuk zou gaan dan verdwijnt die in de prullenbak, toedeldokie....

lache, and the soap continues........

zwaar zielig dit van hartmann!!!! en rot voor de music store....en gerechtelijke stappen nemen...terwijl ze nu gewoon een hele berg producten verkopen, want hoeveel mensen anders dan hier op het synthforum zullen het ding wel niet aangeschaft hebben....

wel raar dat ze het bootleg copies noemen.... ik vroeg me al af warom mijn nuke geen oranje onderkant had maar een grijze.... hehehehe made in cheapchildlaborcountry voor few pesos?????

nah, ik heb netjes voor mijn aankoop betaald en een bon,ik vind het allemaal best, ik ga lekker spelen

Ben er niet zo bang voor.
Gerechtelijk blokken van verdere verkoop aan deze prijs...mogelijk.
Support blokken van de eindgebruiker, ik denk het niet.

Paar uur geleden besteld, hopelijk krijg ik hem nog ;)

Back