Hartmann Neuron VS 149 euro

Ik heb gisteren het pakket ontvangen helaas is de originele cd met de software kapot, wie kan mij helpen aan een copy. Eventueel kan ik ruilen voor een dvd met de nieuwe versie v4 geluiden.

Ow, ze hebben 'm toch op de post gedaan! Whoohoo!! Mag ik mij vandaag of morgen ook een trotse Neuron VS eigenaar noemen!

En ik zet 't hele circus wel gewoon op 44,1 bij mij thuis hoor... ben toch maar prutsende hobbyist! :D

En al die negatieve reakties... tsja, het schijnt een wat buggy ding te zijn met Mickey Mouse presets, maar goed. Het is een synth... lekker zelf geluiden bouwen dus!

't is sowieso feit dat velen 'm alleen vanwege de lage prijs en het enthousiasme van andere forumleden hebben gekocht, zonder echt te weten wat voor 'n ding het nou precies is. Niet zo gek dat 'ie dan wat tegen valt. ;)

Anyway, ik heb er wel zin in... lekker freaken! 8)

de installatie is een ramp, gezien de dvd het niet doet.

kAN iemand even de structuur van de sound en model dir opgeven?
moet er zowel soundnames als modelnames in staan?
zo ja, kan iemand die modelnames file ff posten

misschien moet je ff bij iemand anders op een pc proberen die dvd te rippen? kan zijn dat jouw dvd-speler extra incompatible is tov die dvd toch?

zowiezo... heb je een programma als iso-buster erop geprobeerd los te laten?

succes ermee!

hij kan die dvd helemaal niet lezen, dus denk ik niet dat iso-b wat zal uitmaken, maar ik zal het proberen,
die dvd speler is van 04 een nec, dus denk datie ok is

Hey!

Is er iemand die zijn bestelling voor de Neuron geplaatst heeft bij Musicstore nà vrijdag (7/10/2005 dus) ongeveer half 9 's avonds, en zoja, heb je dan al bevestiging gekregen dat hij geleverd zou worden?

Ik wacht namelijk nog steeds op antwoord :(

Ciao!

@ holyver: mail ff in het nederlands naar RezaI@musicstorekoeln.de met de vraag oftie ff voor je wil nakijken hoe het met de bestelling staat (heeft musiquence en mij ook geholpen ;))

@ paol: check je pb! :)

Ik heb hem ook binnen, nadat ik gisteren de koerier was misgelopen. Installeren gaat tot nu toe prima. Bij de installatie nam hij alleen de models van de DVD niet mee. Dat heb ik nu handmatig gedaan. En dan werkt het wel. Ik vond het al zo raar dat er geen geluid uitkwam;)

jij kunt de inhoud van die dvd dus wel bekijken?
naar welke dir precies heb je die files gekopieerd? volledige padnaam dus, zit er ook een file: modelsname bij??

@Paol: Ja ik kan wel de inhoud van de DVD bekijken. Het pad is Diskdrive:\Models en die moet je dan kopiëren naar de Models Directory van Hartmann. Is er geen mogelijkheid om het via dos te kopiëren als het helemaal niet lukt?

Voor de rest ben ik nu een uurtje bezig en het is leuk spul. Veel presets zijn inderdaad overstuurd bij hogere velocity waarden.

Oeps, had blijkbaar net al een mailtje gekregen:

"helaas zijn deze niet meer vooraadig !

Met vriendelijke groet,

Reza"

Begrijp het eigenlijk niet goed, stond duidelijk nog "In voorraad" op de site op het moment dat hem bestelde, en nu pas hebben ze door dat ze hem niet meer hebben....?! (vrijdagavond besteld!)

Bijzonder jammer vind ik dit! Hartmann kwam door deze hele soap al bijzonder onsympathiek over, en nu eigenlijk Musicstore ook wel een beetje…

Ach, ik had het moeten weten dat ik m’n verwachtingen niet te hoog mocht spannen
=(

Hartmann is de lachende derde, die gasten dachten wat moeten we met die zooi
en het liefst zonder support 8D

Lache zeker:)

Hi Martin,

in the face of all the complications with bootlegged VS, we can
unfortunately not take any orders at the moment, as we have had to part
with some former partner companies that handled shipping.

We may be able to resume normal procedures soon, please check our
webshop once in a while.

Kind regards,
Denis
Am 10.10.2005 um 19:41 schrieb j.schenk:

> Hello, can I order (_Modelset 4 wird auf einer DVD ausgeliefert) this
> DVD please?
> Thanks in advance, gruß, Martin :-)

Origineel geplaatst door mikemix
Hartmann is de lachende derde, die gasten dachten wat moeten we met die zooi
en het liefst zonder support 8D

het hoeft allemaal niks te zeggen dat er nu al 3 te koop staan .. misschien ligt het aan de incompetentie van de verkopers ? }:|

maar met gelimiteerde shit werken is een kunst .. jena had destijds ook zijn sp meteen weer doorverkocht .. so he know's shit ! :D

En ik wat hartman betreft ... ik zou het niet weten .. vind het maar vaag !

Back