mikemix
push the button!
Origineel geplaatst door Cisco
Mijn oprechte excuses! 2 x 2,7ghz![]()
Heb 'em nog maar net?!![]()
Patser, en dan meteen gaan overklokken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Cisco
Mijn oprechte excuses! 2 x 2,7ghz![]()
Heb 'em nog maar net?!![]()

Ik heb even een pagina gemaakt waarop het gros van de (nuttige) informatie op deze thread is gecompileerd.

Origineel geplaatst door fuse
Hartmann zal vast heel erg blij zijn met die groep 'cheapass mofo's ' die fris uit de doos metteen al gaan lopen klagen.
It's a dirty job, but someone......
Origineel geplaatst door mikemix
Of blij zijn met mensen die gaan (beta)testen....
Origineel geplaatst door De Toverkoning
Precies! Zet ons maar op de loonlijst...

Origineel geplaatst door mikemix
Zow, dat zijn toch wel vreemde "kinderziektes".
Vind het vreemd dat dit niet al eerder is gefixed?!
. Ik heb ook met Tune Up Utilities getest en die kan het geclaimde geheugen niet vrijmaken - sluiten en opnieuw is de enige mogelijkheid.Origineel geplaatst door De Toverkoning
Ik niet. Volgens mij staat Hartmann op de rand van faillessement. En ik denk dat het door de hardware Neuron komt. Die heeft veel te veel investeringen gekost en is erg weinig verkocht. Wat je in zo'n geval vaak ziet gebeuren is dat de techniek die toch al ontwikkeld is in een scaled-down versie op de markt komt om er nog iets aan te kunnen verdienen. Het Neuron User Forum staat vol met klachten en tekortkomingen van de hardware synth. En ook daar is tot op heden nog helemaal niets aan gedaan. Een S/PDIF-poort had er vanaf het begin al op moeten zitten, maar is er nog steeds niet. En we praten hier wel over een synth van bijna € 5000,- !
Met andere woorden: de Neuron VS lijkt een manier om de kosten van de hardware-versie terug te verdienen en is waarschijnlijk te vroeg gelanceerd. Ik zie zo snel nog niet een update komen, maar ik blijf hopen natuurlijk en alle bugs rapporteren.
Tis maar een theorie, en we zullen zien...
Origineel geplaatst door marco
Wat ik persoonlijk denk is dat de Neuron VST de redding van Hartmann moet worden.
Dus het kan zijn dat dit verhaaltje nog een naar staartje kan krijgen (let op "kan")
Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
http://xchange.interface.nl/read.cgi?type=6&tag=0
zie op het moment dat ik dit typ de bovenste advertentie.
een iemand die winst uit zijn music store koop wil halen? of iemand die 'm net een paar maanden te vroeg heeft gekocht en nu met een dikke waarde vermindering te maken krijgt?

Origineel geplaatst door Musiquence
Toch kunnen ze wel lief zijn bij Hartmann. Ik stuurde ze een mailtje waarin ik mijn probleem van het afgebroken joystickje voorlegde en ze vroeg hoe ik in het bezit van zo'n nieuwe, mooie genotsknuppel kon komen.
Nog geen 10 minuten later vond ik dit in mijn mailbox:
Hi John,
no problem,
just let me know your adress!
All the best, Axel
Dat dan weer wel...![]()