Hartmann Neuron VS 149 euro

weet iemand trouwens wanneer de spectralis vs bij music store in de schappen ligt?

Origineel geplaatst door Leo
weet iemand trouwens wanneer de spectralis vs bij music store in de schappen ligt?

:D :biertje:

Origineel geplaatst door De Toverkoning
In de tussentijd gaan de tweedehands Neuron VSjes als warme broodjes! Nog een uur te gaan en nu al € 300,-!!!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7360618021&fromMakeTrack=true

't Duurt waarschijnlijk een paar weekjes voordat de consument wil accepteren dat 150 euro niet meer de prijs gaat zijn voor dit product. En hop, de prijs kan weer de lift in. Vraag is: wanneer worden de neurons op dit forum voor deze prijs aangeboden? ;)

Shit! Nou kan ik die stick-automation upgrade/bug-fix zeker ook wel vergeten?! :dubbel: :D

Origineel geplaatst door Leo

:okdan:

Gaat je niet tegenvallen Leo, typisch Quasimidi qua bediening ;)

Bij Thomann.de kan je die ook kopen. Heb ik de mijne ook vandaan.

en 149 lijkt idd een beter bedrag voor de VS dan 700 alhoewel als het precies is wat je zoekt worden bedragen minder relevant als er geen alternatief is...

Origineel geplaatst door Septic
:okdan:

Gaat je niet tegenvallen Leo, typisch Quasimidi qua bediening ;)

tja, ik bedoelde het niet lullig, maar die duitse niche-bewoners zijn echt sterren als het op marketing aankomt (en het uiteindelijk realiseren van goede ideeën). quasimidi en zeker waldorf waren niet bepaald eendagsvliegen, hadden echt een paar goede dingen in handen, maar hebben zulke rare streken uitgehaald, dat het wel mis moest gaan.
ik hoop natuurlijk dat het de spectralis (de bouwer dan) beter zal vergaan, misschien lukt het (voorlopig) omdat er intussen wel een aardige generatie synthgekken is, dat bereid is flink neer te tellen om de liefhebberij van een jorg, ken of wie dan ook te bekostigen. de generatie pix, zeg maar.

ik denk dat dat niet de enige bug is die niet meer geupdated wordt :eureka:

wat zijn de mensen (en ik) die hem voor 149 euro hebben gekocht dan toch maar een @#$&&$
dat ze daarmee het hele zootje waarschijnlijk voor goed hebben stil gelegd

je zal hem maar voor 700 euro of 2500/5000 hebben gekocht

haha

even zonder gein falliet was hij toch al gegaan

Origineel geplaatst door anoniempje
ik denk dat dat niet de enige bug is die niet meer geupdated wordt :eureka:

wat zijn de mensen (en ik) die hem voor 149 euro hebben gekocht dan toch maar een @#$&&$
dat ze daarmee het hele zootje waarschijnlijk voor goed hebben stil gelegd

je zal hem maar voor 700 euro of 2500/5000 hebben gekocht

haha

even zonder gein falliet was hij toch al gegaan

Vindt het een leuke synth, ben er wel content mee... ;)
Met bugs etc, vindt ik 'em voor 149 eurie leuk genoeg!

ik vindt die 150 ook niet erg alleen nu kan ik hem even niet draaien maar geen zin om de pc leeg te gooien en weer opnieuw te installeren

Hoop nog wel stiekem toch nog wel dat ze die bugs oplossen.
Vooral die memorybug is toch wel irritantje.

Maar goed duitsers en updates. Komop we weten nu zo onderhand wel dat ze daar geen sterren in zijn.
(Terratec EWS64XL, Virus TI, Steinbug......)

Origineel geplaatst door turtel
wel vreemd dat die weer verkocht wordt voor 600 eu met 3 jaar garantie

http://www.musicstorekoeln.de/de/global/0_0_G_0_PCM0003943-000/0/0/0/detail/musicstore.html

ik denk dat deze tekst:

Unglaublicher Megadeal!!!
Nur durch Grosseinkauf ist es uns gelungen,
diesen Spitzen-Synth zum unglaublichen Kurs
anbieten zu können!
Ein absolutes MUSS für jeden Synth-Fan.
Den Preis gibt es garantiert nie mehr!!!

NUR EINZELABGABE!

nog bij de prijs van 149 hoort....

hier lijkt sprake van een ontwikkeling?!

Eerder een luie duitser.

Maar verkopen ze daar nu oude stock die ze van die onderaannemer hadden gescoord voor oude prijs?
Da's een mooie handel dan.

hopppaaaa
en nu ook bij feedback de neuron dump! neuron's voor 149 euri's

iedereen ff inkopen en op ebay knallen, lekker voor het dubbele naar het buitenland verzenden :P

Back