Junkie XL optreden op lowlands

olafmol

[EXPANSIONS]
heeft iemand die clown zien optreden? dat geloof je toch niet? geloof wat HD recorders die op play stonden, voor de show een Korg MS20 ofzo en dan een beetje meeplaybacken met de vocals van iemand anders en je handen in de lucht bewegen....fokking hell! ga dan DJ'en of doe het ECHT live..ik zou me de ballen uit m'n broek schamen

Olaf

hoe kan je over dit "optreden" in godsnaam een andere mening hebben vraag ik me af ;)

tja was niet echt orgineel wat hij deed, maar ik geloof niet dat het publiek dat gemerkt heeft.

ik denk niet dat je betreffende een playback act kan praten over origineel of niet origineel...... laten we de discussie over z'n vakmanschap of muziek even buiten beschouwing houden, dan zijn dit soort "optredens" een erg slechte zaak voor het imago van "electronische dansmuziek"

Hee man, optreden was gaaaaaaf! Echt gaaf dat ie meespeelde, dat was echt gedurft......

%^$^*^&!!!!
Man, wat een enorme NEP! En dan heeft ie nog zo'n MPC4000 (+MPC2000) voor zijn giegel staan ook! GEBRUIK die dan! JXL stond al niet zo hoog op mijn lijstje, maar dit is echt triest... Hij vond het zelf in ieder geval wel heel erg leuk..

pff, oplichterij..

geloof me in de Dance electronische scene is dit schering en inslag, er zijn er maar een paar die echt live spelen(als je het spelen kan noemen).

Maar voor de kids op de dans vloer maakt dat geen f@@k uit
die hebben toch wel een feestje.

Wat dacht je van de laatste concerten van Jarre en oldfield.
dat waren ook playback shows, is gewoon schrik om aftegaan.

jep, inderdaad gebeurd er meestal weinig live.
Meestal gewoon play en de tonen een beetje regelen op het mengpaneel.

Wat ook altijd wel erg fout is, zijn die tv optredens van diverse bandjes waar er geen kabels in de synths etc zitten. en dan staan ze gewoon maar een beetje op een knop te drukken.

zo was ik laatst aan het zappen en toen zag ik 'm ook staan bij top of the pops.. dat was ook al zo ernstig.

Dat ie niet live speelt ala, daar kan ik inkomen, want wie durft er nou wel voor 4000 man live een synth te bespelen. MAar ik vind dat ie altijd maar weer hetzelfde doet: handjes in lucht en naar het publiek wijzen.. grr damn, dat weten we nou wel!

Hij heeft in ieder geval wel heel hard gewerkt om te komen waar hij nu is................90% v.d. top40 clowns zijn bekend omdat ze een leuk bekkie hebben.

Tom heeft erg hard gewerkt......dat moet je hem nageven.

Maar zij Live show zijn inderdaad oplichterij .....net zoals Prodigy, Chemical Brothers, en bijna alle grote electronische acts.............JAMMER

Origineel geplaatst door Arveyman
Dat ie niet live speelt ala, daar kan ik inkomen, want wie durft er nou wel voor 4000 man live een synth te bespelen.

ben je nou muzikant of ben je het niet? Pop/metalbands spelen toch ook vaak live?

Ik wordt zelf een beetje ziek van al die DJ's met draaitafeltjes. Ik zou gewoon graag mensen aan knopjes willen zien draaien en synths zien spelen tijdens optreden. Ik kom meer voor de act dan voor het dansen. Ben daar blijkbaar 1 van de weinige in ;{

er is een verschil tussen een DJ en een live optreden....Tom had beter met 2 draaitafels daar kunnen gaan staan..wat een fucking sellout...

Origineel geplaatst door Rhy

ben je nou muzikant of ben je het niet? Pop/metalbands spelen toch ook vaak live?

Tja, maar dan krijg je discussie: "wat is live?" Ik bedoel, Orbital is best live, alleen spelen ze niet met de hand 15 minuten lang een ARP (gek he?).. Maar het arrangeren is wel live en soundprocessing etc ook. En niet te vergeten het mixen. Maar er zijn best wel (elec) acts waarbij er nog best soms (niet altijd) op een synth wordt gespeeld of op een ander instrument. Check maar is de nieuwe DVD van Laurent garier (Unreasonable) daar heeft ie ook een toetsenist en een synth-sax speler erbij..

Roni size en de Reprazentz...laast live op bcc2 geloof ik...gewoon om kippevel van te krijge!!en een beetje repect voor mn dorpsgenoot jxl hahahahaah

Hahahaha, ik begrijp de opmerking van Olaf wel. Ik vond de muziek best cool en gaaf. Maar om daar wat te staan mee playbacken, en verder...... ja wat nog meer? Niet veel eigenlijk! Maar ik denk dat dit de aloude discussie zal gaan worden. Net als underworld, gewoonweg fantastische muziek maar wat doen ze nou daar op het prodium? Knopjes draaien HD recorders en samplers starten? You tell me! Maar het blijft dus toch gave muziek.

Eric

Origineel geplaatst door Arveyman
Dat ie niet live speelt ala, daar kan ik inkomen, want wie durft er nou wel voor 4000 man live een synth te bespelen.

Ik heb zelfs voor 12000 man gespeelt echt live no sweat, maar ben dan ook als zanger begonnen:-) in de school band.

Live speel ik altijd LIVE, met 3 keyboarders en 1 echte drummer. Faken is voor loosers.

Back