Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Pjotr G
hahaha wat een consternatie
als de man bang is dat er live iets mis gaat dan doet ie t toch lekker zo. Idd het gros van de mensen merkt er niks van. Natuurlijk echt live is beter! Dan had ie ook respect kunnen krijgen van mede muzikanten. Tja...laat de man....trouwens, alsof er nooit geplaybackt wordt door "echte" zangers, erger ik me vaak nog erger aan als je een of andere enrikke iglesias goed zijn best ziet doen om te playbacken.
Oh ja, en nog iets. Iedereen die hier ziek wordt van DJ's en vinden dat Tom net zo goed een setje had kunnen draaien....NIET ZANIKEN. Geef zelf maar eens een goeie DJ set voor een vol zaaltje. Als je leuk mixt en lekker lange overgangen maakt dan sta je als DJ echt niet de hele tijd met je handen in je zakken hoor (heb trouwens toch iets meer respect voor echte live-acts)

Origineel geplaatst door Grooveron
tja dieper kun je niet zakken, lijkt me hetzelfde toen vangelis in Rotterdam speelde:-)
het begon teregenen en ze kwamen met plastic om over de synth,s teleggen.
En op dat moment moesten de handen van de toetsen maar de muziek ging gewoon door.
Ook zo'n misser.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Een paar maanden geleden ging een vriend van mij naar een concert van Junkie XL. Omdat die gozer zo stond te huppelen bij z'n gear, flikkerde alles over de grond.
Omdat de muziek toen gewoon door bleef gaan, en er een overgang tussen 2 nummers te horen was toen hij z'n spullen weer aan het opstappelen was, hebben we besloten Junkie XL voortaan maar te negeren als live artist.
Origineel geplaatst door olafmol
Tom speelt niet onverdienstelijk air-guitar
tsss.. masochist...zo nu heb ik het gehad! BAH! als je meer ellende wilt zien:
http://www.junkiexl.nl/pictures_live_lowlands.html

Origineel geplaatst door Remco
Ook vertelde de Ampco FOH-technicus mij dat JXL een eigen FOH-technicus meenam! Om 2 kanalen te mixen!
Origineel geplaatst door olafmol
en wat vinden ze er op de officiele junkie XL site zelf van?
read & weep:
"Junkie XL did a fantastic solo-performance at the Dutch Lowlands Festival today. To compensate for the absence of Saffron and Gary Numan, Junkie XL made the show pretty spectacular by using a lot of fire on stage. The new tracks "Spirits", "We're Gonna Rock", "Beauty Never Fades" and 2 other new tracks were played by Tom, as well as the hit single "A Little Less Conversation". At the end of the show, firework showed the burning words "Junkie XL" at the stage, accompanied by the pumping beats of "Synasthesia"."