Junkie XL optreden op lowlands

en wat vinden ze er op de officiele junkie XL site zelf van?
read & weep:

"Junkie XL did a fantastic solo-performance at the Dutch Lowlands Festival today. To compensate for the absence of Saffron and Gary Numan, Junkie XL made the show pretty spectacular by using a lot of fire on stage. The new tracks "Spirits", "We're Gonna Rock", "Beauty Never Fades" and 2 other new tracks were played by Tom, as well as the hit single "A Little Less Conversation". At the end of the show, firework showed the burning words "Junkie XL" at the stage, accompanied by the pumping beats of "Synasthesia"."

met wat mooie illustratieve plaatjes:

Picture09.jpg

Tom laat ff zien wat ie allemaal bij zich heeft

Picture10.jpg

Tom drukt intens op het play knopje van z'n HD recorder

Picture13.jpg

Tom kijkt hoe mooi alle ledjes op z'n mixer knipperen

Picture37.jpg

Tom speelt niet onverdienstelijk air-guitar

zo nu heb ik het gehad! BAH! als je meer ellende wilt zien:
http://www.junkiexl.nl/pictures_live_lowlands.html

Olaf

hahaha wat een consternatie

als de man bang is dat er live iets mis gaat dan doet ie t toch lekker zo. Idd het gros van de mensen merkt er niks van. Natuurlijk echt live is beter! Dan had ie ook respect kunnen krijgen van mede muzikanten. Tja...laat de man....trouwens, alsof er nooit geplaybackt wordt door "echte" zangers, erger ik me vaak nog erger aan als je een of andere enrikke iglesias goed zijn best ziet doen om te playbacken.

Wil ik nog even kwijt dat ik wat underworld doet heel sterk vind en hier groot respect voor heb.

Oh ja, en nog iets. Iedereen die hier ziek wordt van DJ's en vinden dat Tom net zo goed een setje had kunnen draaien....NIET ZANIKEN. Geef zelf maar eens een goeie DJ set voor een vol zaaltje. Als je leuk mixt en lekker lange overgangen maakt dan sta je als DJ echt niet de hele tijd met je handen in je zakken hoor (heb trouwens toch iets meer respect voor echte live-acts)

Origineel geplaatst door Pjotr G
hahaha wat een consternatie

als de man bang is dat er live iets mis gaat dan doet ie t toch lekker zo. Idd het gros van de mensen merkt er niks van. Natuurlijk echt live is beter! Dan had ie ook respect kunnen krijgen van mede muzikanten. Tja...laat de man....trouwens, alsof er nooit geplaybackt wordt door "echte" zangers, erger ik me vaak nog erger aan als je een of andere enrikke iglesias goed zijn best ziet doen om te playbacken.

ja maar toch niet op een live festival als lowlands???

Oh ja, en nog iets. Iedereen die hier ziek wordt van DJ's en vinden dat Tom net zo goed een setje had kunnen draaien....NIET ZANIKEN. Geef zelf maar eens een goeie DJ set voor een vol zaaltje. Als je leuk mixt en lekker lange overgangen maakt dan sta je als DJ echt niet de hele tijd met je handen in je zakken hoor (heb trouwens toch iets meer respect voor echte live-acts)

ehh? ik nie snap? niemand zegt dat een DJ nix doet, maar als je gewoon een vooraf opgenomen nummer integraal afspeelt zonder er iets mee te doen kan je net zo goed dat nummer van een plaatje draaien toch? dan pretendeer je tenminste niet dat je daar iets live staat te doen qua muziek maken

Olaf

Een paar maanden geleden ging een vriend van mij naar een concert van Junkie XL. Omdat die gozer zo stond te huppelen bij z'n gear, flikkerde alles over de grond.
Omdat de muziek toen gewoon door bleef gaan, en er een overgang tussen 2 nummers te horen was toen hij z'n spullen weer aan het opstappelen was, hebben we besloten Junkie XL voortaan maar te negeren als live artist.

Greetz,

Yawgmoth

hahaha....wat een grap! ;)

tja dieper kun je niet zakken, lijkt me hetzelfde toen vangelis in Rotterdam speelde:-)
het begon teregenen en ze kwamen met plastic om over de synth,s teleggen.
En op dat moment moesten de handen van de toetsen maar de muziek ging gewoon door.

Ook zo'n misser.

Ik was er ook op Lowlands en het was Inderdaad een beetje suf dat geplayback van Junkie XL, maar goed, ik heb wel heel erg veel repsect voor de man z'n produktie skills en de kwaliteit van de tracks maakte het voor mij toch een geslaagd feestje daar in de Alpha. Bij dat Top of the Pops gebeuren moest ik echter ook even een teiltje halen hoor, maar dat moet ik bij TotP sowieso :D

Origineel geplaatst door Grooveron
tja dieper kun je niet zakken, lijkt me hetzelfde toen vangelis in Rotterdam speelde:-)
het begon teregenen en ze kwamen met plastic om over de synth,s teleggen.
En op dat moment moesten de handen van de toetsen maar de muziek ging gewoon door.

Ook zo'n misser.

Da's al wel een paar jaartjes geleden geloof ik. Ik kan het me ook nog wel herinneren, het was 'live' (hahaha) op tv ;)

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Een paar maanden geleden ging een vriend van mij naar een concert van Junkie XL. Omdat die gozer zo stond te huppelen bij z'n gear, flikkerde alles over de grond.
Omdat de muziek toen gewoon door bleef gaan, en er een overgang tussen 2 nummers te horen was toen hij z'n spullen weer aan het opstappelen was, hebben we besloten Junkie XL voortaan maar te negeren als live artist.

AHAHAAHA! Ja dan val je door de mand ja. De tijd dat ik me ook druk kon maken om dat soort gasten die met draadloze synths te keer gingen heb ik wel achter me liggen nu. Ik kijk ernaar en ik lach er om.

Net als dat TOTP optreden ook of die foto's van Lowlands. Hij staat daar als een soort van almachtige vader te heersen over het Lowlands publiek. Ongelooflijk droevig natuurlijk, maar zo is het nu eenmaal. Het publiek sikt het. Zouden die zich meer verdiepen in dancemuziek dan weten ze dat ze genaaid worden, maar blijkbaar is dat dus niet zo......

Origineel geplaatst door olafmol
Tom speelt niet onverdienstelijk air-guitar

<offtopic>Hij speelt trouwens ook niet onverdienstelijk gitaar</offtopic>
zo nu heb ik het gehad! BAH! als je meer ellende wilt zien:
http://www.junkiexl.nl/pictures_live_lowlands.html
tsss.. masochist...
eerst lopen roepen hoe ruk het allemaal wel niet is en vervolgens z'n site opzoeken voor meer
:gaap:

Volgens mij had-ie trouwens in '98 nog een band bij zich (en een blèrende Rudeboy)
maar ja die mensen kosten natuurlijk alleen maar geld :)

Toch vraag ik me af hoe het zit.

Wie weet is hij wel genaaid door z'n platenmij en staan in de kleine lettertjes dat hij moet optreden. En dat hij uit nijd maar gewoon een show van z'n HD afspeelt en dan nokt.
Of willen zij dat hij een imago opbouwt dat hij in z'n eentje moet optreden. Of misschien iets geloofwaardiger dat hij zovaak door anderen genaaid is dat hij zoiets heeft van de wereld kan nog wel meer, ik doe het lekker alleen en de rest kan de rambam krijgen.

Trouwens word ik alleen maar boos als ze op het podium synths gaan molesteren. Dat DOE je toch niet? Sacriledge!
Geef hem dan weg of bouw d'r eentje van karton!

ach, wees gerust, wij krijgen meer pageviews als vriend tom...

24 augustus 2002 116
25 augustus 2002 114
26 augustus 2002 165

knoppenhoppen

knoppenhoppen

Ik lees nu een aantal keer hier dat je respect moet hebben voor iemand als JXL dat ie het zover heeft geschopt, maar dat is the point niet hier.

Zoals dat optreden bij TOTP, dat is toch gewoon zielig? Zet die dansers er neer en blijf zelf gewoon weg. Niet gaan jumpen achter je onaangesloten "gear" en knoppenhoppen.

Hetzelfde is een scratchende DJ neerzetten bij een bandje (zoals ik laatst ook zag) terwijl in de muziek geen scratchgeluiden voorkomen :confused:

Het meest trieste is nog dat het klootjesvolk het allemaal niet eens in de gaten heeft dat ze genept worden. treurig treurig treurig.

(Ik heb ook een megahekel aan die popiejopie DJ's die interessant staan te doen met andermans muziek en dan met hun armen in de lucht de zaal in te staan wijzen
:[> :[> )

vroeger speelde junkieXL met een drummer bassist gitarist dj en rudeboy en deed hij zelf nog de analoge synths.
Dat was een show.
Ik stond me bij lowlands echt te schamen, tom stond daar niet als muzikant maar als publiek...

Toevallig heb ik een fototje gemaakt van de priklijst van junkie XL voor zijn Lowlands zet:)

da's best leuk als je op de vorige pagina Nickelback tegenkomt met 42 inputs en dan omslaat en daar staat Junkie XL met 2 kanalen.

Ook vertelde de Ampco FOH-technicus mij dat JXL een eigen FOH-technicus meenam! Om 2 kanalen te mixen!

DSC02202.JPG

Origineel geplaatst door Remco
Ook vertelde de Ampco FOH-technicus mij dat JXL een eigen FOH-technicus meenam! Om 2 kanalen te mixen!

Dat heb ik ook wel es vaker meegemaakt...
(o.a. een bepaalde Act die een deal hadden ij Djax-X-beats)

;)

equate

vorrig jaar had tom volgens mij het zelfde gedraait op LL... ja gedraait want hij doet bijna nx live, muziek is wel grappig trouwens

Origineel geplaatst door olafmol
en wat vinden ze er op de officiele junkie XL site zelf van?
read & weep:

"Junkie XL did a fantastic solo-performance at the Dutch Lowlands Festival today. To compensate for the absence of Saffron and Gary Numan, Junkie XL made the show pretty spectacular by using a lot of fire on stage. The new tracks "Spirits", "We're Gonna Rock", "Beauty Never Fades" and 2 other new tracks were played by Tom, as well as the hit single "A Little Less Conversation". At the end of the show, firework showed the burning words "Junkie XL" at the stage, accompanied by the pumping beats of "Synasthesia"."

Lol wat een hummor die gasten

Back