de ion is een zeer leuke en krachtige bak, maar ik heb hem links laten liggen vanwege de meninge horrorverhalen die ik erover gelezen heb en collegas die het meegemaakt hebben... gaande van losse knoppen, kapotte mod wheels, kapotte toetsen etc....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door keyz
de ion is een zeer leuke en krachtige bak, maar ik heb hem links laten liggen vanwege de meninge horrorverhalen die ik erover gelezen heb en collegas die het meegemaakt hebben... gaande van losse knoppen, kapotte mod wheels, kapotte toetsen etc....

Origineel geplaatst door keyz
yep, ik sloop gemakkelijk gear, dus heb ik iets anders gekocht... de microkorg (wiens powerplug ik de tweede dag al kapot gekregen heb)....

Origineel geplaatst door cangoeroes
hoop dat ze snel met een nieuw os komen met die step-sequencer van de micron erin!
.
)Origineel geplaatst door Lacertus
Ik vind het echt een geweldige bak, alleen die arpegiator heeft nog wat werk nodig (óf van mijn kant, of van de OS kant) want ik vind het maar een raar ding: veel vreemde ritmes, maar iets standaards heb ik er nog niet uitgekregen. Maar goed, ik heb ook nog niet álle ritmes getest, en ik weet ook zo niet of hij programmeerbaar is...
.

Origineel geplaatst door Yoozer
Een MS-20 filter emulatie zou misschien ook wel leuk zijn.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Juist die hele simpele arpeggio's waarbij de noten in hetzelfde tempo gewoon achter elkaar worden afgespeeld vind ik zo krachtig, en dat zit er niet eens in.
Origineel geplaatst door Exzit
Die noten kan je ook laten spelen door je sequencer.

Origineel geplaatst door Exzit
Ik heb er niet zo'n behoefte aan een arpeggiator. Het verbaasd me dat voor die prijs er een in zit.
Mij gaat het puur om de synth geluid zelf en zijn fijne manier van werken.
Origineel geplaatst door Lacertus
Jij gaat er -onterecht- van uit dat iedereen een softsequencer heeft... sommige mensen werken nog steeds het liefst met de PC/Mac op standje 'OFF'... Een keyboard-synth zónder arpeggiator is als een pastoor zonder bijbel...![]()