[track] fill-out, another Arv masterpiece

Ha,

Was gister druk met dat schrijven van dat 'verslagje' maar ga zeker nog luisteren hoor. Vind het wel een beetje jammer dat er uberhaupt zo weinig mensen reageren op Tracks posts. Maar ja je kunt mensen ook niet dwingen.

Ik denk dat dat komt omdat er de laatste maanden veel tracks langskwamen, en ik moet bekennen dat ik ze ook niet allemaal luister. Kost veel tijd.
Maar iedereen die wil luisteren: :okdan:

Arv

Tjee, ik krijg pijn in mijn poten van het omhoogschoppen! Ha, maar je moet wat over hebben voor self-promotion.. 8o) 8o)

:doei:

Zoals ik ook in de chat zij. Track met technofeel en Tribal elementen. niet te opvallend (maar dit is dus niet slecht bedoeld), DUS past in een hoop dj'sets van club tot techno.

PRoductie is goed en helder.

Dit klinkt best tof, de verschillende geluiden zijn goed gekozen en het heeft een goede drive maar het mist power... Het moet meer pompen.

Ik zou ook een ander geluid kiezen voor die dubbele kick die er in komt want het begint dan een beetje te ploppen. Speel ook een beetje met die kick, laat'm onverwachte dingen doen, nu komt hij steeds op de tel.

Maar je gaat de goede kant op Arveyman!!

Laatst gewijzigd:
fuse ik heb sins kort een nieuwe media player en ik snap
er niet echt veel van soms lukt het en de andere keer niet dus

Bewaren als, renamen en in winamp pleuren? Mot werken zo toch.

Maar nummer heeft een lekkere drive ja. De intro/outro lijkt me wel handig voor DJ's.

De compressie op de kick is wel erg hard. Maar hoe het op monitors klinkt kan ik nu niet checken. Maarre toppie trek! :)

bedankt allemaal voor het beluisteren. als er een nieuwe versie komt (ALS die er komt, ik ben net Yamaha) gooi ik die in deze thread.

ciao
R

ik ben ermee bezig. Ik maak gebruik van de RS7000 en dan voor het grove loopen zegmaar. Maar nu importeer ik de mididata in Logic en arrangeer het daar en dan zet ik het weer terug in de RS. Maar dit is effe nieuw voor me, dus dan zit je veel te pielen..

Het nummer zit echt erg goed in elkaar en klinkt super, alleen zal ik er een wat zwaardere kick inzetten

Klinkt lekker, maar wat dun omdat er wat aan de lf kant ontbreekt.

In goed Nederlands heet dat geloof ik:

"Muss mehr Druck rein"

Back