Samson USB microfoon

ik heb m weleens voor 79,- in de winkel zien liggen...
ik zou er ook wel wat meer van willen weten

Ik heb erzelf geen verstand van maar misschien kunnen andre mensen hier wat mee?

Specs:

16-bit sample resolution
Supports 8 kHz, 11.025 kHz, 22.05 kHz, 44.1 kHz, and 48 kHz sampling rates
USB low-power device - draws 26 mA => 130 mW. In suspend mode 0.3 mA => 1.5 mW.
Frequency response: 40 Hz to 18 kHz

Heb hem hier staan, eventueel wel bereid er wat mee op te nemen.
Groeten aan Dulac trouwens.

(Excusez moi voor de ietwat late reactie.)

Origineel geplaatst door Sebastiaan_2003
Heel graag, ben erg benieuwd, liefst zonder geraas van PC :okdan:
Ruis vanaf de PC zal er zoiezo komen, het beestje stamt nog uit het jaar nul. Maar toch, zal wel even snel een sample'tje regelen.:)

Voila, het geruis van de PC erachter, maar toch. Onafgemixed dit.

Attachments

• synthforumpuntenel.mp3
    30,3 KB · Bekeken: 126
Kort audiobestand, wil er ook wel voor je een plaat mee overnemen, misschien heb je daar meer aan? Dus gewoon de "dit-is-hoe-je-het-niet-moet-doen" manier, gewoon de microfoon voor de versterker zetten. Ik hoor het wel.

30 seconden moet wel lang genoeg zijn, toch. De plaat heeft zijn beste dagen al wel gehad, mer k ik. But that doesn't matter here, voilá.

Weer onafgemixed.

Attachments

• synthforumpuntenel2.mp3
    362,4 KB · Bekeken: 142
misschien ligt het ook wel aan de naald, de originele productie, de versterker, de akoestiek...

Hoe wou je in godsnaam op zo'n manier een microfoon beoordelen.

Origineel geplaatst door Remmelt
misschien ligt het ook wel aan de naald, de originele productie, de versterker, de akoestiek...

Hoe wou je in godsnaam op zo'n manier een microfoon beoordelen.

inderdaad dit hier gaat gewoon nergens over...