Ervaringen Virus TI

Ik dacht dat een forum algemeen bedoeld was om te discussiƫren en meningen uit te wisselen.

De topic titel luidt: " Ervarigen Virus Ti" Lijkt me sterk dat jij die hebt zonder TI

Wel, jij bent een lul die in deze draad nog niets heeft bijgebracht.

Dank je voor dit compliment! ;), Was al bang dat je me aardig zou gaan vinden

Nou zeg! Wat een taalgebruik weer.

De laatste stand van zake is dat de software draait maar ik geen decibel geluid hoor. Het zal wel liggen aan een of andere instelling van de Virus. Ik zal de handleiding er nog eens op naslaan. Soms helpt dat.

Nou zeg! Wat een taalgebruik weer.

De laatste stand van zake is dat de software draait maar ik geen decibel geluid hoor. Het zal wel liggen aan een of andere instelling van de Virus. Ik zal de handleiding er nog eens op naslaan. Soms helpt dat.

Heb je OS 3.3.4. nog kunnen downloaden van de link die ik hier had geplaatst ?
Ik zag dat je op dat moment online was, en heb de link na een half uurtje weer verwijderd, omdat ik niet zeker weet of je hier rapidshare links mag plaatsen.

Cheers

De topic titel luidt: " Ervarigen Virus Ti" Lijkt me sterk dat jij die hebt zonder TI
Waaruit leidt jij af dat ik er absoluut geen ervaring mee zou hebben ?
Zou ik er bijvoorbeeld nog nooit mee gepield kunnen hebben bij een kennis ofzo ?
Het gaat me in deze discussie om alles behalve de sound maar dat wil je maar niet snappen. Specs en bedieningswijze kan je bovendien ook perfect lezen en "ervaren" vanuit een gedownloade manual en internet-artikels.

Kritiek op een duur betaald apparaat smaakt hier toch altijd weer een stuk bitterder, en valt niet meer onder de "vrije discussie", merk ik hier.
Laten we de Virus TI samen met de Minimoog onder te "Chinese staat"-categorie plaatsen. Wie er wat slechts over zegt gooien we in de kerker. :bekdicht:

ja maar je kritiek is slecht geargumenteerd....

Virus C was bv niet goedkoper en nu heb je de totale integratie er gewoon bij.

Je lijkt een beetje een reli-fundamentalist wat dit betreft... Tuurlijk kan het apparaat te duur vinden, TI overbodig etc.

Bericht door een moderator:
Keybern: Je hebt een PB.

Dit topic loopt al heel lang zonder problemen, laten we dit zo houden.

@HUEY

Ja bedankt. Nog steeds de nodige problemen maar ik heb nu contact met iemand van Access. Hopelijk kan die helpen.

ik draai hem nu in cubase studio 5.
hij draait gewoon lekker zonder problemen
maar ik las hier ook ergens dat je maar 3 kanalen via usb kon gebruiken van de virus?
ik kan ze gewoon alle 16 zonder probleem gebruiken!

Veel goede kritieken, waarschijnlijk van mensen die hem inderdaad gekocht hebben met het oog op vst-werking en specifieke toepassingen hieraan verbonden.

Een enkele kritiek van een buitenstaander die waarschijnlijk dat type toestel niet nodig heeft, en er aldus ook niet dat (hoge) bedrag voor overheeft.

... nu mezelf even :
Ben een week aan het uitspitten geweest of ik met mijn beschikbaar budget voor een aankoop (jaja,... we blijven maar kopen), ofwel een Korg M3, hetzij een virus ti zou aanschaffen.

Op het gebied van klanken vrij snel uitgeweken naar de m3 (hoe specifiek de virus ook mag klinken voor sommigen).
De vst-integratie van de virus is volgens mij overbodig als je een snelle computer en het juiste masterklavier al hebt.

Prijs .... voor de keyboardversie de m3 dan maar.

... maar misschien bij men volgende budget toch ook maar die snow !

Wie heeft er nou nog meer last van dat Virus Control nogal traag is?

Ik werk met Windows 7, 64-bit en Cubase 5, 64-bit en ik heb het nu ook. In Win7 32-bit had ik helemaal nergens last van volgens mij.

Het lijkt mij de combinatie Win7 en 64-bit, mee eens?

ik weet niet , ik heb nu een P6T mobo van asus, i7 core, patriot viper ram: en mijn virus heeft nog nooit zo stabiel gelopen als nu. (64bit cubase 5.1). Ik kan 3 arpegio's met nogal redelijk gecompliceerde patches laten samen lopen met een virus ti snow. Dat ging zelfs met mijn TI keyboard niet :P

Ik heb zelf een i3 met 4GB RAM, ik ben nog niet over 20% cpu en 2GB heengekomen. Alles draait super, alleen Virus Control niet.

Het is iets visueels, een kleine vertraging bij editten via VC. Verder loopt de TI wel gewoon strak met de rest mee.

Ik heb nu contact met de Access helpdesk, maar deze man doet alsof hij van niets weet. Vandaar dat ik het nog even hier vroeg, ik had hier al e.e.a. erover gelezen.

Back