Ervaringen Virus TI

vaag, doet het bij mij juist beter dan de vorige versies. 09 was echt slecht in mijn optiek. ik was de ti vaak kwijt in cubase :(. 06 en 10 zijn wat mij betreft de meest stabiele versies.

Weet iemand toevallig bij welke versie midi time clock wel goed werkt?

Weet iemand toevallig bij welke versie midi time clock wel goed werkt?

Bedoel je dat als je Cubase of andere seq, midi-clock laat uitsturen via midi?

Ik weet wel dat ik eindelijk, m'n arps strak heb lopen sinds die .10 versie.
Ik stuur hem alleen aan via usb en niet meer via midi.

Thenks, ff checken dan.

Ik raad je aan 3.0.1.10 niet op je Virus te gaan zetten...deze hebben ze namelijk niet voor niets weer van de Acces site gehaald vanwege de vele problemen die mensen ermee hebben.

Ik zou zeggen...stick to 3.0.1.9 en wacht even geduldig af wanneer er een .11 versie online komt die wel werkt.

Laatst gewijzigd:
LOL

Was ik nou net mee aan het spelen. Tis inderdaad niet helemaal 100% maar in vergelijk met de 3.0.0.6 die ik er op had staan valt het wel mee. Iig kan ik nu wel midi clock gebruiken.

Virus TI Firmware 3.0.1.12 is gereleased ( http://www.access-music.de/support.php4 ).

Tot nu toe zonder problemen kunnen installeren op mijn TI Desktop en kunnen draaien op mijn Mac in Ableton.

About TIOS 3.0.1.12 Public Beta

3.0.1.12 is a maintenance release and is recommended for every Virus TI owner.
Audio side chaining is currently not supported in Steinberg Cubase.
The VST3 version shouldn't be used in a productive environment.

-VC: VC: doesn't open in DP6 (6.02) (fixed)
-VC: crash during patch change or song loading (fixed)
-SE: crash when Atomizer/InputMode with Distortion changed (fixed)

Ik heb erg te doen met het bedrijf Access. Hun bedoelingen zijn erg goed, maar
het wil na jaaaaaren TI maar niet lukken. Typisch geval van te veel hooi op de
synth gegooit. De programmatuur is waarschijnlijk ook zo gaar en brak als wat dat
er geen touw meer aan vast te knopen is. Ik zou zeggen.. back to the drawingboard
en die nette nieuwe programmatuur routines gebruiken op de virus ti en future producten.

Ik vind dat het nu toch wat zeurderig wordt met die reacties van je terwijl je je Ti al een hele tijd geleden hebt verkocht.
Voor veel mensen draait hun Ti gewoon prima. Access released public beta's die je MAG installeren. Het blijft echter wel een beta waarin Access dus veranderingen "probeert" en daar kunnen problemen mee zijn.

Elke keer als iemand in deze thread een probleem post duik jij er bovenop en maak je gebruik van het moment om Access nog even een schop te geven.

Ik vraag me af waarom? Ik heb mijn Ti vanaf OS 2.5 en heb 0 problemen in het gebruik van het apparaat. Ik snap dat je hier post als je het apparaat bezit en problemen hebt, maar waarom post je dit soort dingen als je het apparaat al iets van een jaar niet meer hebt? Iedereen mag natuurlijk posten maar je kunt nu simpelweg niet meer meepraten over recente ontwikkelingen. Dan moet je dat ook niet doen vind ik.

Overigens zouden de mensen die hun problemen hier posten deze beter doorgeven aan Access in plaats van hier te melden, dan kan Access er wat mee doen.

ik heb die snow nu een week, werkt prima hoor, zat op versie 2.7 meteen geupdate naar 3.0.1.09. Niks geen problemen...

Hier ook, tot de .10 update. Gewoon even de oude weer erop gezet en werkt weer als een trein.

Dat is dus typisch voor een beta. Access heeft inmiddels een .12 release gedaan dus ben benieuwd of de problemen die je had daarmee zijn opgelost.

Access zou mogelijkerwijs wat meer kunnen wijzen op de mogelijke impact van het draaien van een beta overigens.

Dat is dus typisch voor een beta. Access heeft inmiddels een .12 release gedaan dus ben benieuwd of de problemen die je had daarmee zijn opgelost.

Access zou mogelijkerwijs wat meer kunnen wijzen op de mogelijke impact van het draaien van een beta overigens.

Zal vanavond de .12 release eens installeren :) Ik mag toch aannemen dat iedereen weet wat een beta inhoud? Om het extra te vermelden lijkt me onnodig.

Back