Ervaringen Virus TI

serieus:
de fabrikant geeft de garantie op de machine aan de winkel die de synths verkoopt.

En als die winkel mensen kan opzadelen om het zelf af te handelen dan doen ze dat maar al te graag waarschijnlijk.

mij kan dat niks verrotten hoe het gaat bij feedback als ik maar z.s.m. een werkende machine krijg. ik zou gewoon zelf e.e.a. regelen. dat is gewoon het snelst en waarschijnlijk het goedkoopst. Ik heb het zelf meegemaakt met bv doepfer en ook consumenten zooi van Sony en Philips. maar wil jij alles via feedback doen, prima toch.

ik geef alleen een tip, het is geen wetmatigheid ofzo. Al stop je dat ding in de stront als je denkt dat dat werkt, be my guest.

Het is jammer genoeg al tijden geleden enigszins "verboden" om direct kritiek op winkels te uiten maar het is wel typische feedback.

Erg jammer allemaal. Weet je je serienummer toevallig? Anders kun je access even benaderen of ze het apparaat wel al binnen hebben gekregen ter reparatie.

Helaas zit er bij feedback voor en na het geld innen geen enkele vorm van service in veel gevallen.

Daarom stuurde ik JeanV ook een pb...

Ik zou het gewoon hier posten hoor. Ik vind iig belangrijker dat de mensen hier netjes behandeld worden dan dat winkels bang zijn om een slechte reputatie te krijgen. Dan moeten ze zich maar aan de wet houden en hebben ze het alle recht om zich te verdedigen.
Dat ze hier nu mee zitten te lezen is vrijwel zeker.

Hi,

Ehmm ik heb net mijn snow zitten updaten maar nu ziet die de hele snow niet meer...hij zegt version mismatch en daarvoor zei die dat hij de hele snow niet zag...elke keer als ik m nu opnieuw installeer doet ie dus niets...had eerst 3.0.1.15 en daarna de 3.0.2.02 en nu doet ie dus niets en zegt ie version mismatch...please help? usb aangesloten trouwens...

Grtz

Edit: Doet het weer...geupdate net met 3.0.3.00...

Laatst gewijzigd:
Ik zou het gewoon hier posten hoor. Ik vind iig belangrijker dat de mensen hier netjes behandeld worden dan dat winkels bang zijn om een slechte reputatie te krijgen. Dan moeten ze zich maar aan de wet houden en hebben ze het alle recht om zich te verdedigen.
Dat ze hier nu mee zitten te lezen is vrijwel zeker.

Je hebt gelijk, maar ik heb m'n zegje hier al eens over gedaan.
Ik ben geen fan van feedback... voor garantie moet je er niet zijn.
En als je zoals ik bijna een jaar op een repa moet wachten.... aiii, daar gaat je geloofwaardigheid!
Als je 1/3 meer moet betalen dan via Access (hun repa bedrijf) zelf laat repareren, maak je jezelf belachelijk!

Daarom loop ik hier nu ook zo te drammen.
Dat de mensen weten hoe ze dit soort shit kunnen oplossen.

Heb een poos geleden ook nog een winkel laten kiezen. Of een vervangend model of ze mochten een deurwaarder betalen. En toen konden ze wel ineens heel snel iets regelen.
Dat mag dan misschien wel naar zijn om te moeten doen maar als je met je goeie fatsoen het geprobeerd hebt normaal af te ronden dan moet het maar.

Allemaal hardstikke bedankt voor alle reacties! Ik ga eerst contact opnemen met access, kijken wat daar uit komt. Ik verwacht eerlijk gezegd ook wel dat zij met een redelijke oplossing komen. En anders ga ik i.d.d. maar eens een gesprekje met feedback aan.

Nogmaals bedankt allemaal!

Nou ja... Al weer een tijdje geleden deze thread!
Ik kom alleen even vertellen dat ik hartstikke blij ben met me TI.
Wat een beest!!!

Ik mis wel een klein beetje de dikte van een analoogje.
Maar dat is logisch neem ik aan.
Dus hierna wordt het een juno 60!

Bij mij werkt tie gewoon zoals het hoort.
Hoop dat jullie problemen zijn opgelost.

Heb hem weer teruggeflasht, naar een oudere firmware 3.0.9 volgens mij,
de allernieuwste release gaf bij mij toch veel kraakjes, en timouts in de VC.

Nu draait het weer als een trein.

(Gebruik de snow als geluidskaart, systeem=mac)

ff een vraag, ik gebruik nu de snow via USB.

Nu heeft de TI een leuke arp bouwer en die wil ik voor andere synths gebruiken.
Dat lukt zeker alleen als ik 'em ouderwets midi aansluit?

ff een vraag, ik gebruik nu de snow via USB.

Nu heeft de TI een leuke arp bouwer en die wil ik voor andere synths gebruiken.
Dat lukt zeker alleen als ik 'em ouderwets midi aansluit?

nee dat hoeft niet,
je kunt gewoon op je andere synth als 'midi in' de usb virus ti synth port gebruiken.

dan werkt de arp ook op andere synths. In cubase moet je wel bij de snow ook een port tegelijk actief hebben om de snow te bespelen, maar dat is logisch natuurlijk aangezien deze geen keyboard heeft.

nog beter is om gebruik te maken van de cubase arpeggiator natuurlijk, maar goed :D
vooral de cubase 5 arp is flink verbeterd en veel beter dan die van de TI vind ik zelf

Ojaaaa de cubase 5 arp! Die is net zo vet als een Ferrari Enzo, maar ik heb ze allebei niet :D.

Maar opzich wil ik alleen midinootjes in de pianoroll zien. das genoeg.

Moet wel kunnen dus.

Ojaaaa de cubase 5 arp! Die is net zo vet als een Ferrari Enzo, maar ik heb ze allebei niet :D.

Maar opzich wil ik alleen midinootjes in de pianoroll zien. das genoeg.

Moet wel kunnen dus.

Oh ik dacht dat jij cubase 5 ook al had.

maar inderdaad, het kan ook op die andere manier dus.

kan iemand mij overtuigen om de virus ti2 te halen ipv de ti ? Scheelt ongeveer 600,- en das wel veel voor alleen een ander uiterlijk (die geeneens een rackversie meer is) Maarja hij ziet er wel heel vet uit moet ik zeggen oftewel gevoel zegt: Jaaa vet !. verstand zegt: koop een 2e handse ti voor 1000,-.

Wat jullie?

Als ik jouw was zou ik eerst goed uitzoeken of die TI2 niet die DSP problemen heeft wat de TI wel heeft. Maar voor het verschil in specs (want die zijn echt minimaal) hoef je het niet te doen. Ze klinken navenant hetzelfde.

Back