Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nie sjnap?
Dan kom ik bij mijn volgende vraag:
Hoe dump ik een multi of single die ik gemaakt heb in de virus zelf naar viruscontrol? Na de installatie ging hij bij het openen van de plugin wel het geheugen syncen, maar ik kan mijn mooie patch niet terug vinden, hij staat gelukkig nog wel in de virus.
[edit] Ik werd vanmorgen wakker, en ik denk dat ik die patch op moet slaan in het ram geheugen, dan zal deze ook beschikbaar zijn in de plugin denk ik.[/edit]
Ik kom er toch niet uit, hoe kan ik een single-patch die ik bewerkt en opgeslagen heb in een multi lokaal op de virus openen met VirusControl? Ik denk dat ik hem moet kopieeren naar een RAM bank, maar ik weet niet hoe. Ik kan er ook niets over vinden in de manuals.
Ie ken toch exporteren naar .mid?
Daar dit een Beta versie is word het aangeraden deze firmware update niet meteen in te zetten mocht je je TI momenteel in een productie gebruiken.
Oftewel...je bent nu met een track of album bezig waar je je TI in gebruikt...zou kunnen gebeuren dat door deze Beta update je TI onbruikbaar word waardoor je opname in het gedrag zou kunnen komen mocht je een bepaalde deadline hebben.
'k zou 't dan sowieso niet proberen.. ookal ben ik dan niet met een project bezig, 'k zou de Ti toch nog wel willen kunnen gebruiken..beetje teveel risico.

Ik zou graag de hardware outputs gebruiken, maar die lijken telkens uit sync, ze lopen voor, of achter. Ze blijven wel netjes out of sync, ze starten gewoon te laat maar wel continu op het juiste bpm.
Ik lees overal dat ik dan maar even de delay moet aanpassen, maar ik moet echt verder als 100ms en die instelling is niet mogelijk.
Ik heb Reaper en Renoise geprobeert, op zich zijn de berichten voor beide daws gunstig, maar het enige wat ik op dit moment redelijk aan de praat krijg is de USB1+2. Deze loopt overigens ook iedere keer weer anders als ik hem opnieuw start, je hoort het bijna niet, maar het is wel zo.
Op het Renoise, Cockos en Access forum kan men mij alleen vertellen dat het een bekend probleem en dat is ook het enige dat ze te melden hebben, dat het een bekend probleem is, de oplossing is nergens terug te vinden. Vaak is het zo bij dergelijke topics dat de topicstarter te lui is om het even te melden als een oplossing heeft geholpen, of als ze zelf de boel gefixt hebben, als hun probleem is opgelost, dan zie je ze niet meer.
Ik had wel verwacht dat ik tegen wat probleempjes zou lopen, maar zo'n bak ellende heb ik niet verdient![]()

Vraagje aan jullie guys over de virus ti (1) met rack beugels.
Hoeveel U is deze ? zowiezo 1U voor de kabels erboven, maar heeft hij net als de virus C onder nog een halve U nodig ?
Bedankt voor je antwoord, ik ben best wel geduldig, maar ik heb niet zoveel tijd om in mijn studio te spelen, dus ik hoopte voor vanavond een antwoord te krijgen, dan kan vanavond weer even verder rommelen. Vandaar dat ik nog es vroeg of iemand mij kon helpen.
Renoise heeft wel latency compensation (dat is toch pdc?), ik heb dat allemaal al geprobeert, maar het blijf aanklooien, wat overigens ook best aan Renoise kan liggen. Ik heb op hun forum al 3 keer dezelfde vraag gesteld, maar een antwoord nog niet gekregen. Je kan ze ook niets verplichten he, de medeforummers. En de ontwikkelaar van Renoise ook niet, voor die paar tientjes.
Ik ga ook Infected.org maar es bekijken, bedankt voor de info gasten!