Ervaringen Virus TI

Vette keuze om te gaan voor de Virus TI2 Desktop versie....ziet er heel slick uit... :P

Had zelf eerst ook een Snow...maar daar ik met een externe sequencer werk heb ik deze verkocht en er een Desktop versie voor aangeschaft....is toch handiger voor me om wat meer hands on te hebben via de meerdere knoppen die deze beschikt.

t3r!ng wat een oppermachtig apparaat ,en ik altijd maar twijfelen of ik hem wel zou halen.. had ik geweten wat hij kon dan had ik hem al LANG gehad.. fck sylenth1 hello virus TI!:P

alleen sylenth 1 is wat liever voor FL Studio
ik heb nog ff ruzie met de virus controle.. latency enzo en realtime renndering ,latency probeer ik zoals eerder vermeld hier met delay compensatie.. (wil nog niet lukken overigens) en realtime recorden is ook ff wennen voor me.. ik deed altijd vsti selecteren. dan metronome aan.record en gaan... dit is ff wat anders.. maare prachtding die TI2 ik hoop dat de bugs uitblijven dan komt het hellemaal goed hier:luv:

overigens al veel presets doorgeskipt die ik in zeer bekende tracks heb gehoord.. om maar een paar namen te noemen.. armin v buren,tiesto,en vele hardcore/style producers

Laatst gewijzigd:
t3r!ng wat een oppermachtig apparaat ,en ik altijd maar twijfelen of ik hem wel zou halen.. had ik geweten wat hij kon dan had ik hem al LANG gehad.. fck sylenth1 hello virus TI!:P

alleen sylenth 1 is wat liever voor FL Studio
ik heb nog ff ruzie met de virus controle.. latency enzo en realtime renndering ,latency probeer ik zoals eerder vermeld hier met delay compensatie.. (wil nog niet lukken overigens) en realtime recorden is ook ff wennen voor me.. ik deed altijd vsti selecteren. dan metronome aan.record en gaan... dit is ff wat anders.. maare prachtding die TI2 ik hoop dat de bugs uitblijven dan komt het hellemaal goed hier:luv:
Ik heb ook een Ti bak nu een week of 3, altijd met FL gewerkt, Latency problemen, 90ms vertraging (wat erg k*t is), nu een overstap gemaakt op Cubase.

veel meer plezier van mijn Virus nu :okdan:

overstap op cubase.. ja dat zou ik ook moeten doen,maar dan kan ik wel een maandje vakantie nemen om alles onder de knie te krijgen. of ik ga ff naar bam een cursusje volgen,ik vind het er maar ingewikkeld uit zien tegenover FL Studio,en is een een stuk duurder(maar dan heb je ook wat zeggen de kenners)

overstap op cubase.. ja dat zou ik ook moeten doen,maar dan kan ik wel een maandje vakantie nemen om alles onder de knie te krijgen. of ik ga ff naar bam een cursusje volgen,ik vind het er maar ingewikkeld uit zien tegenover FL Studio,en is een een stuk duurder(maar dan heb je ook wat zeggen de kenners)
tja, ik erger mij dood aan het gekraak en het gestotter van FLS, nu ik over ben gestapt gaat er een wereld voor je open, alles in 1x leren lukt je toch nooit, ik ga er lekker mee muziek maken en problemen proberen op te lossen daar leer je het meeste van vind ik 8)
Gefeliciteerd met je aankoop! Je zal er veel plezier van gaan hebben ;)

Als je toch voor een TI2 ging had ik ook de polar TI2 in overweging genomen. imo vetter dan de TI2 http://muziek.marktplaats.nl/synthe...38PRzxZX0+tf7rqDf5+/n8D2J+R/U=&fta_ind=3&df=1
Ik heb trouwens de Synthesizer versie van de TI gekocht, TI2 werd mij te duur en gebruikte ben ik nog niet tegengekomen.

tja, ik erger mij dood aan het gekraak en het gestotter van FLS, nu ik over ben gestapt gaat er een wereld voor je open, alles in 1x leren lukt je toch nooit, ik ga er lekker mee muziek maken en problemen proberen op te lossen daar leer je het meeste van vind ik 8)

Ik heb trouwens de Synthesizer versie van de TI gekocht, TI2 werd mij te duur en gebruikte ben ik nog niet tegengekomen.

ik denk dat gestotter je cpu is? als dat zo is zou ik daar geen last van mogen hebben met een i7 processor..heb ik ook ng niet gehad btw.. maar ik vind de latency zo knudde die krijg ik maar niet fatsoenlijk,verders is fl studio een heerlijk programma

ik vind een polar wel mooi maar ik heb al een midi keyboard.. dat was wat overbodig geweest .. de desktop versie is ook netter vind ik .lekker formaat om makkelijk weg te stoppen als je hem ff niet gebruikt.. op mn nu nog kleine kamer heb ik niet zo veel ruimte.. maar ik ben mn eigen huisje aan het schilderen en daar zal ik genoeg ruimte hebben om mn studio(tje) mooi in te richten:D

Gefeliciteerd met je aankoop! Je zal er veel plezier van gaan hebben ;)

dat heb ik al lang geloof me!:kroon:

die hypersaw is ook bruut hoor density half ,detune 2/3e op een lead en ik heb zo een dikke hardcore sound.. en dan maar spelen met de filters en distortion:duivels:

ik denk dat gestotter je cpu is? als dat zo is zou ik daar geen last van mogen hebben met een i7 processor..heb ik ook ng niet gehad btw.. maar ik vind de latency zo knudde die krijg ik maar niet fatsoenlijk,verders is fl studio een heerlijk programma

ik vind een polar wel mooi maar ik heb al een midi keyboard.. dat was wat overbodig geweest .. de desktop versie is ook netter vind ik .lekker formaat om makkelijk weg te stoppen als je hem ff niet gebruikt.. op mn nu nog kleine kamer heb ik niet zo veel ruimte.. maar ik ben mn eigen huisje aan het schilderen en daar zal ik genoeg ruimte hebben om mn studio(tje) mooi in te richten:D
heb een quad-core Q9300 dus daar ligt het iig niet aan, in Cubase heb ik nog geen enkele kraak gehoord (behalve van mijn kicks dan8)) maar dat boeit ook niet, ik ga echt niet meer terug op FLS, gebruik hem nog wel eens om samples te editten of zo en veder niet.

Zelk ook een virus ti en ook veel "problemen"gehad met latency.
gedacht dit op telossen met een nieuwe geluidskaart (tascam fire one ) en na het aan schaffen liep hij een stuk beter, bij de geluidskaart zat een goede driver,maar nog niet strak.
Later er achter gekomen dat je in fl studio al je instrumenten en wave files en de virus naar de mixer moet gooien en dan op alle kanalen behalve de virus ,de delaycomp functie naast de eq op de mixer op pre t zetten en op de virus
dan wordt je virus de baas
Als het goed is loopt dan wel alles strak

ook het probleem met de save functie gehad ,kontakt gehad met acces team en zij stuurden dit als antwoord:
Unfortunately you have provided null information about your system. I can only assume you are using windows and you have more than (about) 16000 patches in your patches folder.
In this case, the limiting factor is Windows, which does not display popup menus with more than 16384 entries. Load/Save buttons in the part panel seem not to function then.

The workaround is: use the browser page to load and save patches.

This is currently a know issue and we might update VC so it will at least display the first 16000 (but not more) patches.

Gewoon een bank die niet cool vindtopofferen en de geluiden van je zelf in die bank slepen want je kan gewoon presets heen en weer slepen .

ook het probleem met de save functie gehad ,kontakt gehad met acces team en zij stuurden dit als antwoord:
Unfortunately you have provided null information about your system. I can only assume you are using windows and you have more than (about) 16000 patches in your patches folder.
In this case, the limiting factor is Windows, which does not display popup menus with more than 16384 entries. Load/Save buttons in the part panel seem not to function then.

The workaround is: use the browser page to load and save patches.

This is currently a know issue and we might update VC so it will at least display the first 16000 (but not more) patches.

Gewoon een bank die niet cool vindtopofferen en de geluiden van je zelf in die bank slepen want je kan gewoon presets heen en weer slepen .

Nooit van dit probleem vernomen gehad....tx voor de tip...zal het in de gaten houden... :okdan:

kheb ff snel wat gemaakt.. wel het verkeerde topic natuulk maar met cubase4 die ik ooit heb gekocht van een maatje van me heb ik tot nu toe dit maar kunnen maken.. het is allemaal best moeilijk vind ik:geslaagd:

overigens met latency geen problemen met cubase 4

Attachments

• hakkeh met een virus.mp3
    544,4 KB · Bekeken: 97
Toen ik mijn synth net had wilde ik er een handleiding bij, en die kon ik downloaden bij Access, maar moest eerst registreren.

ja indd.. dat had ik blijkbaar ook al gedaan:dubbel:
ik wou die patches downloaden maar moest me eerst registreren.. dus dat was blijkbaar al gebeurd ..

Back