Ervaringen Virus TI

Hoi, weet iemand of je met de ti2 polar in vst mode binnen ableton live een track kunt freezen om hem vervolgens te slepen naar een audio channel ?

audio bouncing geloof ik, ik wil nml ook een polar aanschaffen maar dit is eigenlijk wel een vereisde, moet nu al mijn synth stukken opnieuw opnemen, beetje dubbel werk, vst's kun je gewoon freezen en droppen op audio channel.
:okdan:

ik zou hem gewoon eerst opnemen op een apart audio kanaal en dan je midi kanaal uitzetten, zo doe ik dat met renderen ook altijd

Ja dat is een oplossing, maar ik vind het maar omslachtig...zeker met een machine van zo veel knaken!! Ik wil gewoon niet zo werken, omdat ik achteraf snel zaken wil kunnen veranderen. Moet ik nadat ik bijvoorbeeld meer release mee heb gegeven aan de lead weer heel de boel opnieuw renderen. Doeiiiiii

Toch ben ik nog steeds blij met de TI. Gebruik hem dagelijks. Werkt echt handig!!:okdan:

Veelal doe ik ook gewoon in één keer een audiomixdown zonder afzonderlijk sporen te renderen.

Vraagje:

stel ik heb wat screetches, leads en kicks uit mijn TI gehaald, die wil ik allemaal in één project gebruiken.

is het mogelijk om voor elk kanaal afzonderlijk fx te gebruiken ?? en hoe ??
ik kan het nergens vinden, weet alleen dat de ti 3usb in/uit-gangen heeft of zo :)

Ja

Hangt een beetje van je software af..
Maar in principe kan je de outputs van je TI ieder op een apart mixer kanaal krijgen waarna je er naar hartelust plugins overheen kan gooien.
ik werk met cubase, maar kreeg het niet voor elkaar :? thnx voor je feedback en zal veder zoeken :okdan:

@koekebakker
jij weet natuurlijk van alles wat je koopt hoe alles werkt zeker :gaap:
reageer toch lekker niet :doei:

fysieke outs, kan dat in cubase via external instruments?

Lijkt me wel.....

Via USB is dat niet nodig, dan heb je toch automatisch al sporen.

3.png

In Cubase moet je de kanalen eerst 'activeren' voor ze in je mixer verschijnen.
(Zie plaatje).

3.png

In Cubase moet je de kanalen eerst 'activeren' voor ze in je mixer verschijnen.
(Zie plaatje).
Zo ver was ik ook al, dan krijg ik dus TI1, TI2, en TI3
maar elke midi die ik aanmaak naar de output van de virus werkt alleen TI1 :?

het zit hem in de in/outputs denk ik maar waar ?

Dan moet je in de "Common"-sectie van de Ti (vst plugin) de output van de betreffende part veranderen.
Dus bijvoorbeeld part 1 op USB 1 L+R , part 2 op USB 2 L+R, etc..

Back