Ervaringen Virus TI

About TIOS 4.5.1.15 Release
VC: missing background of sub oscillator waveform buttons
VC: Chorus Mix knob on Easy page not functional when using new chorus types
VC: white ring around Chorus Mix knob missing
VC: Patches not writable on OS X when working as non-admin user
VC: warning message regarding side chaining did not offer the "don't show again" option
VC: Browser search could not be reset on some hosts
VC: saving patches to read-only libraries wrongly appeared to work
VC: check and warning for buffer size related issues
VC: mouse cursor did not indicate if drag&drop target could accept the dragged patch
VC: recently saved remote templates not visible in Load menu
IN: New Logic Pro Tutorial based on Logic 9
IN: (Windows) Tutorial song and documentation for Cakewalk Sonar
IN: (Mac) New location for user patches
SE: Tightness of Arp timing improved
SE: Rotary speaker underwent internal improvements
HI: Panic also works on store pages
HI: (Snow) Arp Mode, Input Select, Input Mode, Lfo Phase, Pan-Spread, Unison-Detune,​
Unison-Mode, Ringmod Volume are working again as expected
Known issues:
Side chaining into audio instruments is currently not supported in Steinberg Cubase.[/FONT]

iemand nog een tip voor mij.

Als ik meerdere kanalen laad wil het geluid wel eens weg vallen bij lange noten.

Alsof er een hapering komt

Als ik meerdere kanalen laad wil het geluid wel eens weg vallen bij lange noten.

Het zijn inderdaad veel pages, maar lees deze thread nog eens na. Of gebruik anders google search en diens cache-functie.

Ik heb die vraag al minstens 100 keer voorbij zien komen, ISYN.

Is dat niet note stealing? Ik dacht dat je in de GUI prio kunt geven aan een patch. Ik weet niet waar dit zit in VC, gebruik VC niet.

Lekkere update zeg. Beter dan die vorige daar had ik alleen maar BSODS mee ;-)

3.0 nec hier geen problemen, wat voor probleem heb je dan?

Ik had een tijdje terug een usb3.0 kaartje gekocht en daar werkte m'n virus (ti2) helemaal niet op! Andere dingen (printer, controllers etc.) werkte wel gewoon. was al wel een paar updates geleden.
Ik wil over een tijdje een nieuw moederbord en waar ik nu een beetje mee zit, is dat mobo's tegenwoordig weinig gewone pci poorten hebben (meestal max. 2, uitzonderingen daar gelaten) en ik heb er sowieso echt 2 nodig voor mn audiokaarten. Er bestaan erg weinig usb2 kaarten op pci express (vond er 1 bij conrad), ik dacht dus dat het lastig zou worden om er een dadicated kaart voor m'n virus in te steken (behalve die van conrad dan). Maar een hele geruststelling dat het wel zou moeten werken, heb jij een pc of een mac, raphie?

3.0 nec hier geen problemen, wat voor probleem heb je dan?

Kraakjes zo om de seconde. Sinds ik overgeschakeld ben op de (ook onboard) 2.0 heb ik geen problemen meer. Ik heb op beide hubjes geen andere dingen zitten behalve een muis.

Zal wel aan m'n chip liggen op m'n H67 board van Gigabyte, is een Renesas D720200 chip.

Goed om te weten dat een NEC wel werkt, heb je die als pci(express) uitbreidingskaart?

klinkt als een probleem die ik aan het begin ook had..
loopt je arp ook "out of sync"?

standaard usb probleempies!

Vet ding, heb hem al een tijdje staan in de studio. alleen wel gecontroleerd gebruiken, anders lijkt je track net zo'n virus TI demo. Er komen overigens ook snoeiharde hardcore kicks uit :).

Weet iemand hoe je een Virus TI kunt on-registreren ? Ik sta op het punt om de mijne te verkopen maar krijg het niet voor elkaar op de Access site...en de nieuwe eigenaar kan zo niet registreren...

Je kunt gewoon een mailtje sturen naar support en dan stoppen ze jouw account en je bijbehorende virus. Zo heb ik het toen ook geregeld met de verkoper (in mijn geval).

Waarom doe je de Virus eigenlijk weg als ik vragen mag? Ben je er op uit gekeken?

Dank u Vasc...zoals alles bij Access weer lekker omslachtig :P

Ja,ben er op uitgekeken...en ik heb zat betere alternatieven,zowel hardware als software...

Back