PDF handleiding Cubase SX laten drukken?

Ok, zoals de titel het al aangeeft. Ik wil de uitgebreide handleiding laten afdrukken ergens. Want als ik bijna 800 pagina's moet laten afdrukken door m'n inktjet begeeft deze het waarschijnlijk. Om het nog maar niet te hebben over de kosten van de inkt :)

Is er ergens een bedrijf dat pdf bestanden kan printen?
Of ben ik gedoemd tot het lezen vanachter m'n monitor... krijg daar echt verotte ogen van :kont:

(Wil overigens ook m'n SF6.0 handleiding laten printen... zucht...)

Kan zoiets niet gewoon bij een fatsoenlijke copy-shop?
Moest toch eigenlijk niet een probleem zijn. Ik weet het ook niet ;)

hmm, gewoon een cdrom geven met de pdf bestanden? Tja ik ken er geen in Dordrecht. Weet iemand waar ik het in Rdam zou kunnen proberen dan? ;{

Of ergens een kantoor binnensluipen met een CD-RW en daar een lasterprinter kapen voor die 800 pagina's. ;)

Maar is zoveel pagina's niet irritant? Ook al is het dubbelzijdig geprint en gebonden. Zit je nog met die randen te k*tten.

Nja... een telefoonboek uitprinten lijkt me niet echt zinvol. Maar je kunt toch ook de hoognodige content zelf printen? Dan hou je wat naslagwerk online. Je hebt toch niet alles direct nodig?

Zo ja, is de oplossing van Fuse zeker de beste! ;)

...uhhhhh... Opnieuw bijval voor Fuse.....

Ik kijk eigenlijk nooit in een handleiding, behalve als ik er echt niet meer uitkom. 8o) Die pagina zou je dan kunnen uitprinten :L

Origineel geplaatst door fuse
Maar ik lees liever PDFjes. CTRL+F werkt daar veel sneller nl. ;)

Ik lees liever ook PDFjes, je kan er namelijk heel snel iets in opzoeken.
Trouwens, de kosten van het afdrukken van al die pagina's zou best wel eens aardig in de buurt kunnen komen van een goed boek over Cubase.
Zo is het boek van Robert Jansen - Cubase VST - Muziek maken met de computer best wel een aanrader, en je krijgt er nog een cdrommetje bovenop en kan je zo op je nachtkastje leggen ;)

Ik heb mn deskjet gratis gehad met 2 kleur en 2 st zwart inkt
blokkies nieuw en als ze op zijn kon ik meer krijgen maar
nogmaal is die inkt troep echt duur
en die groten vellen 2x a4 die laat ik gratis bij iemand op zn
werk doen
voordeel pdf = dat je lekker snel kunt bladeren,en het blijft altijd netjes

Kinko's in Rotterdam (Churchillplein/Coolsingel bij het metrostation) is 24 uur per dag open... maar 800 pages laten uitprinten + ringbandje in laten slaan zal wel niet voor een koopje gaan... print twee pages op een A4, dubbelzijdig en dan valt het wellicht nog wel mee... of meer als je hele goede ogen of een vergrootglas hebt...

Copyshop Delft, tegenover het station. Zijn erg goedkoop. Maar je betaalt waarschijnlijk wel iets van 5 ct per afdruk. Dus dat gaat je wel iets van 40 euro kosten.

Origineel geplaatst door 4-Tek
Dus dat gaat je wel iets van 40 euro kosten.

Zie je wel, dat boek over Cubase kost trouwens maar ongeveer de helft, zo'n 22 EUR dacht ik :) , en dan kan je die PDF'jes nog altijd als online naslagwerk gebruiken, zo doe ik dat alvast

je kan ook om te beuzigen 2 pagina's per bladzijde afdrukken...dus dan is het nog maar 200 vel...volgens mij kost dat een paar cent per vel dus het valt nog wel mee. Ik draai liever geen andere software dan cubase op mijn muziek computer (die verneuken de timing alleen maar) dus ik snap wel waarom je het op hardcopy wil.

De zaken die genoemd zijn, zijn allemaal prima, maar in Dordt zal toch ook wel een copysjoppie zitten?

Bazziman, jij snapt me tenminste *D

Ik ben van plan om dubbelzijdig in kleur en dan op A5 formaat te printen. Misschien is het doorspitten van de handleiding doorgaans voor mietjes maar ik ben dan graag een mietje... Bij zulke dure software wil ik er ook alles uithalen wat erin zit. Ik heb ook maar 1 monitor en om nu de hele tijd heen en weer te switchen tussen SX en het boek :stupid

Ik zal Kinko's in Rotterdam maar eens vragen, kijken wat ze ervoor willen hebben...

Of er winkels zijn in Dordt? Ik woon ergens tegen de rand. Rotterdam is bijna net zolang rijden als naar het centrum in Dordt, vandaar dat ik nooit in Dordt rondhobbel.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Bazziman, jij snapt me tenminste *D

Ik ben van plan om dubbelzijdig in kleur en dan op A5 formaat te printen.
Dat kost toch wel wat hoor, maar op zich niets mis mee hoor. Ik wou gewoon ff aanduiden dat je voor zo'n 22 EUR al een goed boek hebt.
Wat je ook doet, alvast veel leesgenot
:)

Tja Hover, ik ben me ervan bewust dat het niet goedkoop zal worden. Maar goed, het zal nog altijd goedkoper zijn dan dat ik m'n eigen inktjet of laserprinter zal moeten aanspreken. Dat het in A5 gedrukt wordt scheelt hoop ik al ietsjes. Cubase SX is verder compleet anders opgezet als Cubase VST waardoor de vroegere VST boekjes niet ideaal zijn om er het maximale uit te halen. Maar wel vast bedankt voor alle hulp (geldt ook voor alle anderen natuurlijk :) )

Back