gebruikers edirol um880 in omgeving utrecht gezocht

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
aangezien ik een conflict met ableton en m'n amt8 usb hebt, wil ik graag een ander interface. nou kan ik een edirol um880 kopen maar deze is niet in de buurt van mij.

ik zoek dus iemand in de omgeving utrecht (die met een um880 werkt) waarmee ik wat af zou kunnen spreken om te kijken of deze goed in mij systeem werkt, zodat ik met een geruist hart die ander um880 kan kopen.

hopelijk is iemand die me even wil helpen ??

alvast bedankt.

Je kan hem met een gerust hart kopen hoor, dat ding werkt als een trein (maar dan "wel" op tijd in tegenstelling tot de NS :D ). Of je moet wel een heel erg oud rampensysteem hebben, maar dat zal wel niet.
De Um-880 is voor mij echt "de" poep!
En als je hem nou gewoon bij Feedback ofzo haalt, en hij mocht in het zeer uitzonderlijke geval toch niet aan je wensen voldoen, dan kan je hem daar meestal gewoon terugruilen, althans bij mij is dat nooit een probleem...

Edit: O foutje, nu ik t nog een keer lees begrijp ik volgens mij dat je m 2ehands kan kopen, sorry. In dat geval kan ik je niet helpen aan een test model, maar ik kan je wel nogmaals zeggen dat de kans echt heel klein is dat dit ding je gaat teleurstellen.

als je em via het internet koopt mag je binnen 30 dagen zonder opgave van reden terug sturen en krijg je je geld terug

Ga gewoon naar Feedback en leg het even voor. Weet zeker dat je wel een exemplaar mag lenen.

Tenzij je daar nooit iets koopt natuurlijk:)

Back