Rack boutjes en moertjes

Status
Please reply by conversation.

Neon Vomit

Gedeactiveerd account
Help! ik groei uit mn rack en kom nu dus rack moertjes en boutjes of hoe heten die dingen te kort.
Nu staan sommige apparaten maar met een paar boutjes vast en das niet goed.
Wel goed voor inbrekers geloof ik want die hebben dan minder moeite...

Wie helpt me uit de brand?

kan je volgens mij gewoon bij de bouwmarkt halen...

die moertjes heten "kooimoeren"... (tenmisnste, zo noemen wij ze)
ik gebruik verder zelf inbus M6x12 boutjes (zwart)

heb er evt nog wel een paar liggen (15 stuks oid), maar ik denk dat opsturen duurder is dan zelf halen bji de ijzerboer...
Zeg het maar....

Kijk wel uit welke je haalt, er zijn (tenminste ) twee types, met brede of smalle lippen of hoe je dat ook zegt. Die brede passen niet in QuikLok rekken (in ieder geval niet in de mijne), wel in IT/Telecom patchkasten. Koop bij je boutjes ook gelijk een setje nylon ringetjes dan beschadig je je rackoren niet en kun je je spullen later ook aan miere(n)neukers verkopen.

Origineel geplaatst door GeeEs
Dat zijn ze idd..
Ze lijken er wel op, alleen deze hebben geen inbus.
Ik zal es kijken bij de bouwmarkt wat dat kost...

Origineel geplaatst door KAOSKAOS
Misschien wil ie perse gebruikte :) :) :) :) :) :) :)

En anders ga ik inderdaad voor vintage boutjes en moertjes :)

Inbus hoeft natuurlijk niet... (alhoewel ik dat dus persoonlijk mooier vind staan) 't zijn alleen de boutjes die inbus zijn, maar hier kan je elk type boutje voor gebruiken !

dat quicklock systeem ken ik verder niet dus... maar volgens mij zijn die kooimoeren vrij standaard... (gat waar ze inmoeten is 9.5mm vierkant)

Je kunt bij elke audiohandel dit spul bestellen.

Normaal geproken betaal je voor een setje (kooimoer, bout en ringetje) al snel een euro.

Goedkoop zijn standaard setjes van het merk "prodjuser"; 24 stuks compleet voor € 7,75 (advies)

:)

Status
Please reply by conversation.
Back