Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Geinig, bij mij doen die oude links het nog gewoon. Ik surf via een proxy, daar staan ze waarschijnlijk nog op de server.Origineel geplaatst door AlonsoMos
Ik zie het. Het domein is verlopen. Ik ga vandaag een nieuwe aanvragen en zet
alle phaser-avonturen dan meteen weer online.
Moet lukken binnen een paar dagen.

huh? ikke nie begrijp...? ik denk dat ze op de proxyserver van XS4ALL staan. Dat zal over een paar dagen wel verdwenen zijn.Origineel geplaatst door AlonsoMos
nou cowbell, kun jij dan ff het ipadres opvragen voor mij? dan kan ik die server leeggooien
mocht iemand zich afvragen hoe je dit doet ...
- ga naar START | RUN
- typ CMD
- typ ping www.vloerenconcurrent.nl
OW, en cowbell, alvast bedankt!

Origineel geplaatst door AlonsoMos
etaoin: Thanks! ik probeer vanavond mijn nieuwe site te uploaden
chielos: stuur mij maar loops, ik gooi ze er wel doorheen voor je
Phony: Noob of geen Noob, ik vind het prima klinken! Hoe heb je het gedaan?
puur en alleen met Reason gedaan. Niet alleen een phaser eroverheen gegooid (wat volgens mij de bedoeling was....) beetje EQ en een LFO op een LP-filter gezet. Met alleen die phaser leek het er in de verste verte niet op namelijk 

Origineel geplaatst door AlonsoMos
Hey Phony,
je kunt inderdaad veel leren door dingen na te maken. En dat geldt niet alleen voor muziek.
Het is natuurlijk niet voor niets dat beginnende artiesten het werk van de grote meesters moeten namaken om te oefenen.
Knap trouwens dat het met reason gedaan is. Meestal herken ik die phaser uit duizenden. Ik had bij jouw track niet gehoord dat het reason was.![]()
toch weer een beetje eer van je werk
Mensen zeggen vaak wel dat je niets moet proberen na te maken, maar gewoon je eigen ding moet doen. Maar ik denk ook juist dat je er enorm veel van leert door dingen (gedeeltelijk) na te maken. Gewoon een stukje analyse dus.Mensen zeggen vaak wel dat je niets moet proberen na te maken