[gespot] Jupiter8 op marktplaats

Hoe lullig het ook is, als iemand me een TB of TR aan zou bieden voor een zeer leuk prijsje -lees verdacht leuk prijsje-
ga ik toch twijfelen...
Ben het wel mee eens dat €6,- een kleinzielig bedrag is die je gewoon bij de prijs kan optellen. Marktplaats verdient het, zo veel plezier aan gehad die site!

Zes Euro is toch ook peanuts man. Ik bedoel, twee biertjes en je bent hetzelfde kwijt. Ik heb ook eens 6 Euro betaald toen ik een Nova te koop zette, niet verkocht via mp maar mij hoor je niet klagen achteraf.

Origineel geplaatst door DJ_C-Code

En vergeet niet als jij dan gepakt word voor heling ben je er HEET bij........en maak je een aantal jaren alleen nog maar muziek op de tralies van je cel !!:doei: ....en dan baal je

tjonge jonge wat een heisa, je krijgt de eerste keer echt niet meteen 5 jaar aan je broek hoor.

Origineel geplaatst door DJ_C-Code

Tja .....laat maar.....ik lul tegen een muur volgens mij.........ooit van taxateurs gehoord..........verzekeringsmaatschappijen........deze mensen weten precies wat de verzekerde/verzekerbare waarde is. Om nog maar van vaktijdschriften te zwijgen waar de waarde in staat.........:gaap:

Echt niet, ik heb net voor mijn nieuwe huis een verzekering aan gevraagd en daar moest ik zelf de waarde van de oudere synth's invullen.

Origineel geplaatst door marcuuu
*** als ik wil heb er morgen een

Wat een Jupiter 8?
dan ben ik wel geintereseerd:-)

u EDP kijken ken je er, en wie weet maar alles is als nieuw daar
en ik weet een avatar is echt wel vet en ik he heus wel in eens in het echt gezien ook tekoop
en een JP 8 staat nog bij iemand enkelt 1350 E

tja dat is ook de normale prijs, is toch 350 Euro duurder
en dan is hij weer teduur vind ik.

Ik nu al last van mijn klauw dus ene ik heb vroeger heel veel
nederlanse bijles gehad ken je na gaan. Ik zou het kunnen
vragen voor bij les !!! LOI is met de computer dus, maar ik tijd
zat dus meschien
tjee jij bent echt op je p*k getrapt over de avatar
grooveron 1350 ken je vragen kwestie van wachten en bingo

Back