[gespot] Jupiter8 op marktplaats

idem

Ingeburgerd
Weinig ervaring met dit soort dingen. Maar kwam zojuist een Jupiter8 op marktplaats tegen. Kan iemand zeggen waar ik op moet letten bij de koop van 2e hands synthesizers. 100 euro lijkt me een redelijke prijs.

Is goed kerel, je als ie je niet bevalt mag je hem altijd aan mij verkopen voor 50 euro.

LOL

Nee ff serieus, 1000 euro komt meer in de richting volgens mij.

Bij 2e hands synths kun je altijd natuurlijk het beste zelf langs gaan om hem op te halen, vragen of hij aangesloten staat zodat je kunt testen of hij geluid maakt, of alle oscillatoren en filters nog werken en dergelijke, en in welke staat hij is.

Jezus, waar gaat dit over.....zou die gestolen zijn ?
Beetje raar dat die gast em voor 100 euro verkoopt..........
Gemiddelde prijs voor een jupiter 8 ligt toch zeker wel op 1200 euro......

Als je hem voor 100 euro kan krijgen omdat die de piano geluiden niet zo mooi vind heb je VEEL mazzel...........:{

op marktplaats moet je geld betalen als je boven een bepaald bedrag vraagt..dat zal het wel weer zijn

Ja, voor 100 EUR zal je die niet binnenrijven. Maar als je echt interesse hebt kan je maar beter sito presto mailen of bellen met de verkoper want een Jupiter 8 gaat meestal vrij snel weg hoor.

De marktplaats redactie heeft hem verwijderd. Verbaasd me niks, het begon aardig op heling te lijken. De gemiddelde prijs voor zo'n jupiter 8 is toch zeker wel 1200 euro..........

Ik snap mensen die hier ook een slaatje uit proberen te slaan niet. Ik lees hier via het forum zo'n zielig verhaal over een gestolen filterbank Q, maar diezelfde mensen die hier geschokt op reageren zouden een ander goedkoop aangeboden apparaat (wat normaal veel geld kost) zo kopen.

Origineel geplaatst door mono-poly
wat een krenten zeg verkoop je een bak voor 1000 euro ken je nog geen eens 6 euro voor de advertentie betalen

ben je dan zielig zeg!

Ja, da's heel juist, begrijp het ook niet echt, zijn Nederlanders dan toch zo gierig >:|

oow bedacht me dat het een ander forum lid was arvey
stond een sq10 voor 25 euro of zo en een pro one voor 75 euro gisteren. het gaat weer lekker op marktplaats

Gisteren is die advertentie van die pro-one ook al weggehaald. Marktplaats is goed bezig! Wat heeft het nog voor zin om daarop te kijken vraag ik me dan af..

Elke keer als ik een advertentie plaatst met gervraagd 101 voor +/- 200 Euro wordt die ook gelijk weer verwijderd.
Stelletje idoten. Dat moet toech kunnen zo'n prijs?
Ik ga echt niet dokken om een advertentie te plaatsen.

Gewoon onder de advertentie kosten uit proberen tekomen
of een grappe maker en 1200 in goeden staat is nog niet duur
voor 1000 wil ik hem wel en op marktplaats geburen raareding snachts

nou..ze hebben mij advertentie voor mijn, nog steeds te koop zijnde, tg33 ook weghaald, omdat ie volgens de marktmeester meer waard zou zijn....

Dus vanaf heden te koop coo 250 euro's hahahahahahaha

en Ole...

Origineel geplaatst door mono-poly
wat een krenten zeg verkoop je een bak voor 1000 euro ken je nog geen eens 6 euro voor de advertentie betalen

ben je dan zielig zeg!
Helemaal mee eens.
Op ebay gebeurt hetzelfde toch? Daar moet je toch ook betalen. Logisch toch. Als je iets op marktplaats zet dan maak je gebruik van hun naam dat er veel te koop staat en ben je het dus vaak sneller kwijt. Helemaal niet stom dat het niet voor niets is vind ik persoonlijk.
Anders kun je ook hier bijvoorbeeld een 808 te koop zetten voor 800 euro en dan op marktplaats er 900 van maken omdat je marktplaats moet betalen. Het schijnt te gebeuren..

Back