Weer een track... deze keer zonder dataliMIET

He man ik heb het gehaalt "THE END"
eruugggg goed 11.nogwat is wel lang maarr eeerg lekker, voor mij dan
alleen aan het begin vind ik het wel een beetje teveel aan de rechter kan zitten "Het compositie gevoel"
zuigde6

:)

thnx... zie commentaar op acidplanet... is nog niet helemaal af... maar stukken beter dan de vorige versie...

vind em goed, maar veel te lang om me te blijven boeien...ik zou het liever allemaal binnen de 5 minuten hebben

...maar dat is misschien omdat ik niet meteen zo'n trance-mens ben:)

Origineel geplaatst door no_disc
vind em goed, maar veel te lang om me te blijven boeien...ik zou het liever allemaal binnen de 5 minuten hebben

...maar dat is misschien omdat ik niet meteen zo'n trance-mens ben:)
nee heb je gelijk in... heb ik altijd... als ik eeen track maak duurtie in eerste instantie altijd minimaal 10 min.. knip hem daarna meestal in stukken om m korter en krachtiger te krijge... moek bij deze dus nog doen... zal uiteindelijk op een minuut of 7 uitkomen...

thnx thnx...........

kga nog buiten me schoenen lopen van al die complimenten......

Origineel geplaatst door Breadstick
nheb ik altijd... als ik eeen track maak duurtie in eerste instantie altijd minimaal 10 min.. knip hem daarna meestal in stukken om m korter en krachtiger te krijge...
hehe, ik heb net het omgekeerde: ik moet altijd vechten om de kaap van de drie minuten te ronden:P

ga nu een nieuw nummer online zetten... beetje meer progressive... maar zoonzelfde knalbass

Origineel geplaatst door Breadstick
ga nu een nieuw nummer online zetten... beetje meer progressive... maar zoonzelfde knalbass

okee :okdan:

:D

Back