[Awakenings] Kne'Deep / Drumcode Special

Origineel geplaatst door Zep
Wat een voorbeeld. Parkzicht :stupid Ik bedoel met vroeger de goede avonden in de RoXY of feesten op leuke locaties als HoekLoos bijvoorbeeld. Dat is helaas in Amsterdam niet meer mogelijk.

Een pilletje op zijn tijd kan best, maar het ging me ook om de muziek en mensen waar je dat mee deelt op een avond zonder gasten die dat verzieken.

als je niet weet waar je het over hebt kan je beter je mond houden ..

parkzicht en de roxy waren allebei niks bijzonders meer de laatste paar jaren .. maar het begin was zeker anders dan de meeste mensen weten .. en laten we het zo maar ook houden ..

trouwens belgie liep helemaal voor eind jaren 80 ! daar kon nederland nog een puntje aan zuigen !

of te wel waar hebben we het eigenlijk over ?

;)

Origineel geplaatst door Cisco
wel leuk de vrijdag-editie... maar niet bijzonder! :W

je had ook vorige week zaterdag naar derrick may moeten gaan in de n&w ..

totale chaos ..

bij less is more is er een herkansing !

Origineel geplaatst door spdk
Ik zoeke, zoeke, maar nergens iemand te vinden die op jou avatar lijkt met minder haar :D

Was wel gaaf overigens, zulke techno hoor je niet gauw ergens anders, briliant! Ik heb echt een hoop moeilijke muziek langs horen komen, sommige breaks ben ik nog aan het verwerken :confused:

Pfff, ik heb overal gekeken maar ik heb "i love cocaine" nergens gezien....
Wel jammer, maar ik had sowieso al moeite met het terug vinden van vrienden......

Aah, er komen nog meer leuke feesies.... 3x scheepsrecht niet?

Maarjee WAT een gebeuk....Ik vond Rush wel een beetje rommelig ofzo??
Die Frank Kvitta en z'n maat was best o.k. was alleen een beetje moe...

Al met al wel een geslaagde awake maar mijn vorige x was wel beter...

Greetz....

ps: gave break tussen Rush en Remus met MC Rush.....

Origineel geplaatst door MadR
als je niet weet waar je het over hebt kan je beter je mond houden ..

parkzicht en de roxy waren allebei niks bijzonders meer de laatste paar jaren .. maar het begin was zeker anders dan de meeste mensen weten .. en laten we het zo maar ook houden ..

trouwens belgie liep helemaal voor eind jaren 80 ! daar kon nederland nog een puntje aan zuigen !

of te wel waar hebben we het eigenlijk over ?

;)

Nogmaals: Ik had het over "Klein parkzicht" de kleine zaal van de central studio's.

Ben ongeveer 23:30 naar binnen gegaan. Vlotte controle en een kluisje voor de jassen gescoort. De gashouder in, bonnen halen. Niet dus kassa bij de ingang is gesloten. Dan maar naar de overkant, de rij staat er tot halverwege de dansvloer. Dat wordt hem dus voorlopig niet. Dan maar wachten tot de 1e kassa opgaat. Niet vervelend of zo want de muziek is erg fijn. Wel vervelend dat door de opstelling van de boxen en de vorm van de zaal het geluid op veel plaatsen een delay heeft, maar ja, dit weet je van te voren dus niet zeiken.

Nadat ik eindelijk munten had een blaadje bier gehaald, einde van de set van Dalheim (ofzo) geluisterd vlak voor het podium en het begin van de set van Adam Beier. Uiteraard kom ik er om te dansen, en daar knelt het. Het (veelal doorgeslikte / gesnoven) publiek is enorm lomp. Elke 30 seconden moet er wel iemand voor of achter je langs, maar omdat ze zo de weg kwijt zijn wordt je dus steeds omver gelopen. Om ziek van te worden. Na 2 uur Adam Beier vind ik zijn set inzakken. Hij had volgens mij geen idee wat hij het laatste uur moest doen, het klonk imho dan ook buitengewoon ongeinspireerd. Leuke vuurwerkshow tussen zijn set en die van Cari Lekenbush gezien. De laatst genoemde draaide dan ook stukken beter, althans van wat ik er van gehoord heb, want na een dik half uur hebben we de taxi terug naar Haarlem genomen.

Awakenings in de Wester Gasfabriek, goed georganiseerd, fijne muziek, klote publiek om het samen te vatten. Heel ander volk of volk dat zich heel anders gedraagt als op Awakenings Festival. Waar het wel gewoon gezelig is.

Origineel geplaatst door Alex Omega
ps: gave break tussen Rush en Remus met MC Rush.....

Ja dat was echt vet, een superfout langzaam muziekie, en rush liep er als een blauwe zwerver door heen te blaten, naar mijn gevoel 10 minuten lang. Wat een gekkehuis! Op dat moment dacht ik goh, wat een gekke wereld :D

Origineel geplaatst door Raph
Het awakeningspubliek is naar mijn gevoel ook steeds meer aan het veranderen.
Jammer...

Well duh! :D Dat probeerde ik nu heel de tijd duidelijk te maken aan het begin van deze thread.

Maar goed....hoe moeilijk ik het ook vind....ik ga er verder niet op in! :L

Back