Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Zep
Wat een voorbeeld. ParkzichtIk bedoel met vroeger de goede avonden in de RoXY of feesten op leuke locaties als HoekLoos bijvoorbeeld. Dat is helaas in Amsterdam niet meer mogelijk.
Een pilletje op zijn tijd kan best, maar het ging me ook om de muziek en mensen waar je dat mee deelt op een avond zonder gasten die dat verzieken.

Origineel geplaatst door Cisco
wel leuk de vrijdag-editie... maar niet bijzonder!![]()
Origineel geplaatst door spdk
Ik zoeke, zoeke, maar nergens iemand te vinden die op jou avatar lijkt met minder haar
Was wel gaaf overigens, zulke techno hoor je niet gauw ergens anders, briliant! Ik heb echt een hoop moeilijke muziek langs horen komen, sommige breaks ben ik nog aan het verwerken :confused:
Origineel geplaatst door MadR
als je niet weet waar je het over hebt kan je beter je mond houden ..
parkzicht en de roxy waren allebei niks bijzonders meer de laatste paar jaren .. maar het begin was zeker anders dan de meeste mensen weten .. en laten we het zo maar ook houden ..
trouwens belgie liep helemaal voor eind jaren 80 ! daar kon nederland nog een puntje aan zuigen !
of te wel waar hebben we het eigenlijk over ?
![]()
Origineel geplaatst door Alex Omega
ps: gave break tussen Rush en Remus met MC Rush.....

Origineel geplaatst door Raph
Het awakeningspubliek is naar mijn gevoel ook steeds meer aan het veranderen.
Jammer...
Dat probeerde ik nu heel de tijd duidelijk te maken aan het begin van deze thread.