PnigiN, nr. 1

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Simpel, vrij melancholiek, en niet erg lang.. :dj:

De ritme sectie is gemaakt met de beroemde Rizzbox (die af en toe ook erg onder handen genomen is ):) Nog dank hiervoor bij deze.8)

-----
PnigiN _ nr.1

Wel een intrigerende track. Welke synths heb je hiervoor gebruikt? Vooral het eerste geluid is erg indrukwekkend. Je kan echt een sfeer neerzetten om "U" tegen te zeggen. :okdan:

Bedankt- ik maakte een nieuwe versie. 8)

Het nummer is gemaakt dus met o.a. de Rizzbox, (wie nieuwsgierig is, gebruik de 'Search'voor 'Rizzbox' :D) ,
een eigen patch van de fantastische 'WaveReaktor' synthesizer uit Reaktor 5, en een eigen patch van de Arp Solus synthesizer. Tevens zijn enkele ritmische geluiden gemaakt met mijn eigen ontworpen ''Fulcan Zynthe'' VSTi. Effecten komen uit standaard Cubase FX, en een aantal zijn Reaktor 5 effecten: de 'Space Master' is ook gebruikt. Tot zover de saaie, technische details :P, het gaat mij om de expressie en de sfeer van het geheel.

...
(link is dezelfde als bij de begin post).

Heel fris klinkt dit. Nog nooit exp. electronische muziek op deze manier gehoord. Ik blijf de hele track door nieuwschierig naar hoe het verder gaat. Knap gemaakt!

raar.. ik krijg eerst een melding dat ik word doorgestuurd naar de homepage, daar zie ik ook je drie tracks staan, maar na twee seconden word ik doorgestuurd naar tripod.lycos
Maw, ik krijg hem niet gedownload....

Origineel geplaatst door apollo
Ik spijtig genoeg ook.

Midden op die pagina staat een URL. Als je daarop klikt kom je op de pagina.

Aparte sound. Krijg er bijna een creepy, opgesloten gevoel van. Doet me denken aan een soundtrack van een psychische jaren 70 film. :yamaha:

Het kan aan mij liggen, maar als ik "save target as" (doel opslaan als) doe, download ie hem gewoon, al vanaf het begin dat ik de link plaatste. Voor zekerheid opnieuw geupload.

En ja.. 't is een klein experiment dat nogal 'melancholiek' achtig klinkt .. *D :biertje:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Het kan aan mij liggen, maar als ik "save target as" (doel opslaan als) doe, download ie hem gewoon, al vanaf het begin dat ik de link plaatste. Voor zekerheid opnieuw geupload.

Ik krijg niet de kans om op "save target as" te drukken, dan word ik door Lycos van de pagina gegooid!

Regel even een ander servertje, lycos suxx :)

hier doet hij het perfect.
en hij klinkt ook vrij perfect :D
ik mis nog enkele geluidjes die je doorheen het liedje zou moeten laten horen
zo af en toe nog een extra melodietje. maar das meer persoonlijk.

eigenlijk is dit nog niet eens zo expirimenteel in vergelijk met je andere werk, het valt nog behoorlijk te volgen...
loike melodioize track dat wel :)

Origineel geplaatst door Arv
raar.. ik krijg eerst een melding dat ik word doorgestuurd naar de homepage, daar zie ik ook je drie tracks staan, maar na twee seconden word ik doorgestuurd naar tripod.lycos
Maw, ik krijg hem niet gedownload....
--> rechtermuisknop --> shave ass...

Origineel geplaatst door 6 trak
door gewoon Save As te selecten op de link in deze thread? da's wel heel vaag dat je zelfs DAN nog word doorgestuurd...
Dat is wat ik doe (in firefox), maar er gebeurt nix....

Het is wel een heel kort fragment. Wel mooie sounds. Vooral die lage bas klinkt mooi.
Enne welke ritme sectie? Of heb ik het verkeerde nummer gedownload?

Origineel geplaatst door demian
probeer eens http://members.lycos.nl/marminnetje1/

en dan op de link klikken?

fout, dat is een ander kort nr. dat een gelijke track naam heeft.
Maar dat kan je natuurlijk gemakkelijk weten, want de link naam van dat nummer is geheel anders dan de link naam die ik in mijn eerste post vermeld heb. Nja ik zal hem wel op mijn wanadoo :duivels: account gooien maar dan dan is de datalimiet snel bereikt...:duivels:

alternate link:
PnigiN (nr. 1)

Laatst gewijzigd:
Back