[psy-euh] - snippet/track??

klinkt meer als vangelis of Jarre die wat lsd gepakt heeft. :D
je geluiden klinken nog teveel alsof ze rechtstreeks uit een synth komen...
daarmee bedoel ik: te gewoontjes. het mag allemaal iet sneller,gedurfder en ruwer.
en leuke gate patronen op je synths doen ook wonderen. ook de hi-hats mogen wat
ingewikkelder. en derest van de percussie ook eigelijk.
maar daarom is het geen slechte track :)

Lekker opzwepend! Dit is er eentje voor na een late nacht (vroege ochtend)... en je eigenlijk al moe bent, maar alleen nog even naar huis moet lopen EN het al weer licht aan het worden is :) ...

je moet em eens zo'n PI achtige beat geven ipv die brakke 909 ruksels
jij de piano en PI de drums zeg maar .... i have a dream!

maar ja ik morgen ook om 9.00 werken

:maffia:

Ik vind 't eerlijk gezegd niet echt wat. Weinig vernieuwend en niet veel interessante dingen om naar te luisteren. Jammer....ik heb betere tracks van je gehoord.

Klopt het trouwens dat er een hele lading compressie over de kick zit?

Ik kan snappen dat het je ding niet is, t is mijn ding ook niet echt, maar als ik niet dit soort dingen oefen leer ik het nooit, da's een beetje de insteek.
Meestal doe ik een soort van mijn eigen ding maken, dat gaat me veel makkelijker af dan stomweg zoiets als trance, heb ik dus gewoon echt grote moeite mee om te maken..

ik heb 1 audio mixdown gemaakt van de track waarin de kick iets wegviel zodoende heb ik onder de WAV daarvan een nieuwe kick geplaatst en dat weer met de track gecompressed.

Is ie wel of niet goed?? Da's ook zo iets wat ik maar niet goed krijg ..

Dat weinig vernieuwend heeft een beetje als oorzaak een computer crash 2 weken geleden en ik heb nog geen goeie pluggies geinstalleerd voor percussie.. 'k heb dus LM7 gebruikt uit cubase... en nou.. daar kan je veel mee .. !! :D

thnx :)

Laatst gewijzigd:
Leuke track man! vind hem super goed. Mag ik mischien zo brutaal zijn om te vragen waarmee je dit hebt gemaakt?

Deze track is gemaakt met alleen software, in dit geval, Cubase SX, Pro 53, Superwave P8, Imposcar voor synthgeluiden, Drumatic & LM7 voor drums en Sonitus Ultrafunk voor effecten. (compressie, flanger, reverb)
Er zit ook nog een bitcrusher in die halverwege voor de break de hihats chrused. (Waldorf D-pole)

Laatst gewijzigd:
Back