Rubmanation
Cheers mate!
Nieuwste release van Boars of Canada. Op Warp label uitgebracht. Wat zijn de meningen?
Ik heb wat stukjes van tracks op de warp site beluister en ze hebben wat mij betreft goede sfeer gecreeerd; ze hebben niet voor niets de gitaar een grote rol gegeven, die min of meer hoort bij een kampvuur, toch ben niet zo verliefd als ik op Music has the right to children en A beautiful place out in the country ben....
Maar misschien ben ik wel te voorbarig en slaat de liefde in een later uur toe...
Hier ook mensen die de Boc creatie al beluisterd hebben of wellicht gekocht hebben?
Ik heb wat stukjes van tracks op de warp site beluister en ze hebben wat mij betreft goede sfeer gecreeerd; ze hebben niet voor niets de gitaar een grote rol gegeven, die min of meer hoort bij een kampvuur, toch ben niet zo verliefd als ik op Music has the right to children en A beautiful place out in the country ben....
Maar misschien ben ik wel te voorbarig en slaat de liefde in een later uur toe...Hier ook mensen die de Boc creatie al beluisterd hebben of wellicht gekocht hebben?

Toch kan ik dit album pas echt goed op waarde schatten na enige weken luistertijd. Dat had ik ook bij de vorige albums.