.:fetsak:.

IDM!
Ik vinnet wel cool... het is hier en daar wel iets te experimenteel voor mij,
maar er zitten hele gave dingen in.

Track wordt in ieder geval niet saai, er gebeuren constant een hele hoop dingen,
dat is iets wat ik bij veel andere tracks op dit forum vaak mis. Al is een rode
draad bij deze track moeilijk te ontdekken, maar dat is ook niet echt erg.

Zitten echt een paar hele vette stukken in vind ik, gave geluiden, coole breaks en glitches.

:okdan:

wel kewl idd, beetje onsamenhangend wel, gewoon lekker verder aan werken.. :)

Lekkere trip track:okdan:

Mooie track, lekker fris en radicaal.

Ik zou die melodie waarmee de track begint op een gegeven moment letterlijk op de zelfde manier laten terug komen om de schijnbare willekeur toch nog onverwacht een eenheid te laten worden. Mooie combi tussen tekno en electonica is het eigenlijk gewoon. Als ik in een vies dampend pakhuis zou staan met de capuchon diep over de ogen, zou ik hard uit m'n plaat gaan! Heb je wel eens contact gezocht met teknolabels, die zouden er niet vies van zijn schat ik.

thanks peepz!
onsamenhangend vind ik hem niet hoor. maar misschien moet je hem al een paar keer gehoord hebben. is niet erg voor de hand liggend soms.
en de melodie komt toch terug? :D
bedankt voor het luisteren en de commentaar. wordt erg geapprecieerd! en wordt in het achterhoofd gehouden tijdens het werken aan nieuw spul, natuurlijk.

Origineel geplaatst door matoi
Heb je wel eens contact gezocht met teknolabels, die zouden er niet vies van zijn schat ik.

interessant wat je daar zegt. teknolabels? ken er geen denk ik. weet ook niet wat ik onder tekno zou klasseren zelfs...

kijk eens op http://www.freetekno.nl hier staan bijv. links naar nederlandse labels. Hier wordt over het algemeen meer op het ritme en 'space gehalte' gerichte muziek (subtiele hardcore, zou ik het denk ik noemen, het meest geniale uitvloeisel uit de stroming is voor mij: Curley) op uitgebracht. Maar ik zag jou muziek voor me als een leuke vreemde eend in de bijt, en een melodieuze verademing in de behoorlijk eenvormige sets op tekno feesten. Misschien denkt een labeleigenaar er ook wel zo over??

succes, Matoi

Back