[tip] Niks vergeten ....

Beatbrothers

Ingeburgerd
Hey ...

Ik dacht ... ik zal hier ook maar eens een tip bij-zetten ....

Waarschijnlijk kent iedereen dit al, maar ik zal het toch maar ff meedelen ...
Het is iets wat ik zelf vrij veel doe ... *D

Hebben jullie nooit eens op een gegeven moment een inval van een nr, zanglijn als je bv. op restaurant bent of in de auto .... en als je dan thuis komt ben je het volledig vergeten ...

Ik doe dan altijd hetvolgende ...
Ik neem gewoon mijn gsm en bel naar m'n eigen met het gevolg dat ik mijn antwoordapparaat krijg ....
Dan zing of neurie ik de zanglijn of melodie in en als ik dan s'avonds ofzo thuis kom .... dan kruip ik in de studio, luister naar mijn nieuw bericht op mijn antwoordapparraat en speel het melodieke na ...

Voila ...

Simpel, maar kan soms wel heeel handig zijn ...

Greetz Bart !

Goeie tip!

Lijkt me alleen wel vreemd om in de supermarkt even een melodietje in te zingen. :D

Origineel geplaatst door fuse
Goeie tip!

Lijkt me alleen wel vreemd om in de supermarkt even een melodietje in te zingen. :D

Ge moest eens weten wat ik al allemaal heb meegemaakt ...
Enkele dingen :

- Restaurant op een toilet *D ... iets in aant neurien en toen er ineens iemand kwam ... ff niks meer zeggen, maar het nam wel allemaal op ... grappig om daarna te horen .... *D

- In de cinema had ik eens een commercial gezien en daar kwam een mega melodie in ... dus ik daarna terug naar de cinema met mijn GSM in de aanslag en toen ik het zag gebeld ... *D

- ....

Origineel geplaatst door Beatbrothers
- Restaurant op een toilet *D ... iets in aant neurien en toen er ineens iemand kwam ... ff niks meer zeggen, maar het nam wel allemaal op ... grappig om daarna te horen .... *D

hahaha, misschien iets voor een volgende song "When Nature Calls" :D

Back