Planet Unknown - 1023D dub/techno

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Sly Dog en ik speelden vandaag nog ff een stuk van onze liveset door. En hop, kwam daar zomaar ineens een kewle jam uit. 't Is dubby techno, a la Basic Channel.

klikkerdeklik

Laat uw mening maar horen...:)

Last edited by a moderator:
lekker relaxte track hoor! Zeker wanneer je in gedachte houdt dat het een jam is. Welke synth heb je gebruikt voor dat eerste lijntje (die met reverb)? Die baslijn is ook lekker; simpel maar wel goed

Origineel geplaatst door Hazes
lekker relaxte track hoor! Zeker wanneer je in gedachte houdt dat het een jam is. Welke synth heb je gebruikt voor dat eerste lijntje (die met reverb)? Die baslijn is ook lekker; simpel maar wel goed
Dank je! Die lijn komt uit de Virus B. De bass komt uit de Waldorf Pulse, de andere synthlijn is Nord Modular. Ritmes: 808 (door Nord Modular) en 606.

Ik ben nu thuis en daar mag het juist niet....Op het werk hebben ze juist liever dat ik me wel met andere dingen dan het werk bezig houd, stel je voor dat ik op de grote rode knop druk, waar je niet aan mag komen... 8o)

aan het beneden laden nu btw....

[edit] Ja...tis gewoon lekker. Past goed bij het weer. Lekker sompige moerasdub, waarbij je hoofd af en toe vastgegrepen wordt door een liaan en waar de enkel af en toe vastgezogen wordt door de blubber. Het wordt nu wel eens tijd voor een release...toch?

Gaat helemaal goedkomen zaterdag! :okdan:
[/edit]

Last edited by a moderator:
Klinkt erg lekker. Probleem is echter hier op mijn werk heb ik maar mini spiekers, k hoor alleen de hoge tonen.

Origineel geplaatst door lord_fornax
Klinkt erg lekker. Probleem is echter hier op mijn werk heb ik maar mini spiekers, k hoor alleen de hoge tonen.

Dan kun je thuis lekker gaan genieten van de 808 bassdrum en baslijn...:D

Aaaahh oooohh die baslijn :D:D Die is inderdaad erg kloek! Dat extra reverbsausje over de virus doet t goed! T enige wat PH hoeft te doen is de mix onthouden, dan kunnen we m zaterdag ook wel zo ten gehore brengen on stage ;)

Succes dus PH!

[edit] Zo-de-knetter! ik heb ook al drie sterretjes :D [/edit]

Bedankt voor de complimenten :).

Een release, ja daar zitten we zelf ook steeds meer over na te denken. We zijn best tevreden over de tracks van afgelopen jaar, en ook in de live set zitten een paar toffe dingen. Nu nog wel ff een labeltje zien te vinden....;)

@relax: gaat wel goed komen :).

ja is wel lekker. alleen vind ik die basdrum iets te scherp. had wel iets dieper en softer gemogen imho. springt er nu iets teveel uit.

Ik vind de hihats wat te voorgronderig.

Ik heb de track niet helemaal afgeluisterd, hij was net wat te vrolijk ofzo, te vrijblijvend, ik werd niet in de machinatie meegezogen wat ik bij veel van dit soort tracks wel heb.

Back