Trackje Teknotrens ?

niet echt my cup of tea....

volgens mij is het wel ok gemixt..zo op de koptelefoon, is wel een ok nummer voor zn genre denk ik...

Persoonlijk zou ik de lead geluiden meer laten freaken, verder laten gaan, dan kan het wel, zo'n beat...anders misschien wat monotoon...

succes :koffie:

effe geluisterd hoor...

Tja ik weet niet wat t is, maar t klinkt een beetje als een demo van bv een Roland MC909...
weet niet waarom....:confused:

Ok thanks for your replys

Origineel geplaatst door serif
niet echt my cup of tea....

volgens mij is het wel ok gemixt..zo op de koptelefoon, is wel een ok nummer voor zn genre denk ik...

Persoonlijk zou ik de lead geluiden meer laten freaken, verder laten gaan, dan kan het wel, zo'n beat...anders misschien wat monotoon...

succes :koffie:

Ga ik ff verder freaken op de lead, en idd beat moet mag wat afwisseling, track is ook voornamelijk op koptelefoon gemixt (buren he) maar zitten nog wel wat foutjes in (303 veel te hard)

effe geluisterd hoor...

Tja ik weet niet wat t is, maar t klinkt een beetje als een demo van bv een Roland MC909...
weet niet waarom.... [/B]

Leip, ik heb nooit zo'n ding gehoord dus een demo al helemaal niet, maarree hoe zijn die demoos dan:D

tot 2 min is het geen techno maar acidhouse,,,daarna klinkt het wel als techno... tot 5:30 dan is het ineens weer acid een stukje.

mijn advies is haal die 303 eruit ,. of maak het veel minimaler.

het is techno of acid :P :P

verder helemaal niet slecht hoor, misschien de mainbassline ff minimaal filteren voor wat afwisseling. :W

Thanks voor je reactie, wat ik met die 303 doe moet ik nog ff over nadenken, leek mij wel een leuke afwisseling.

Deze track gaat ff de ijskast in, ik kan nooit te lang met 1 track bezig zijn8D , dus als ik er weer eens mee verder ga hou ik jullie tips in me achterhoofd:okdan: en als ie dan ooit af is :D :duivels: zet ik het ook wel online.

Maar jullie kunnen nog steeds reageren:eureka:

Back