namen op marktplaats.nl /de ontknoping

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
ik ben opmerkzaam gemaakt op de discussie over "namen op marktplaats.nl ",die nu inmiddels (helaas) gesloten is.leuk ,hierdan de ontknoping:
ik ben leo.lydia etc .ik ben al heel lang met synth's bezig en vindt het leuk om mensen te adviseren over waar hun synth te laten reparen, hoeveel hij waard is, hoe bepaalde functies gebruikt kunnen worden enzo.ik handel helemaal niet in synth's ! ik heb er een paar ben hier heel tevreden mee en koop om de zoveel jaar eens een nieuwe oude. verkopen doe ik al helemaal niet ,iets wat thuis gelukkig nog aan de vrouw te verkopen is. ik denk dat met name sommige prijsadviezen die ik de laatste tijd aan mensen gegeven heb de een of andere handelaar in het verkeerde keelgat geschoten zijn en dat hij daarom zo'n raar bericht op marktplaats.nl gezet heeft. overigens is het pure onzin ,ik heb kontakt gehad met een ander genoemde jongen uit die advertensie(david suurland) die wel verkoopt maar toch ook niet echt als oplichter overkwam op mij. dus beste mensen wat je ook te zeggen hebt over maastrichtse leo's: ze zijn niet dezelfde als de andergenoemde personen,ze zijn geen handelaar en ook nooit geweest . het groot voordeel van dit alles, deze schandalige actie van een of andere idioot uit waarschijnlijk utrecht9ik ben nog op zoek) , is dat ik een hele boel leuke mensen heb leren kennen die me ook hebben laten kennis maken met dit forum,bedankt !
groet sunny pedaal

ja welkom...was jij nu ook van de nightlife? ben daar geweest naar dana en pavo...was vet-tot-en-met

Welkom!
En zo zie je maar weer. Dubieuse zaakjes doen wordt op het net snel afgestraft, maar valse beschuldigingen leiden ook maar een kort leventje. Wie weet horen we binnenkort wie dit verhaal in het leven heeft geroepen (en waarom)

heb wel een paar keer daar gestaan ,als je daarop doelt, maar dat is wel alweer 'n paar jaar geleden.

wat een welkom!,hartverwarmend,het lijkt wel een feestje
gaat dat altijd zo?,en dan nog tijd om te synthesizeren,jongens ik sta versteld
groet sunny

ow nee laat maar ik had ergens gelezen dat de leo uit t zuiden eigenaar was van de night life of zoiets....ehhhh

ik stond inderdaad bekend om "mijn nightlife", maar ja huisje boompje beestjes, je begrijpt het wel denk ik

welkom :)

ik heb je naar nieuwe leden verhuisd :)

)

ik heb het gezien en geloof,iedereen welkom geheten.tijd om er voor vanavond tussenuit te knijpen,have an interesting evening en tot mailens
(? is er trouwens een manier om het scherm te versmallen,zodat ik niet van links naar rechts hoef te scrollen (waar zit de draaiknop of fader))
groet sunny

Ja, welkom! Ik had de marktplaats beschuldeging hier neergezet met de vraag wie is wie. zo zijn we dus een leo armer en een leo rijker...

Welkom Sunny pedaal...;) Funny name btw !!!

Ben heel wat mensen tegengekomen op martkplaats, interface, muziek.2ehands etc... maar met jou heb ik hiervoor nog nooit contact gehad volgens mij maar kan me natuurlijk vergissen.

gr. Mario

alliehallo......een vintagehandelaar uit de buurt van utrecht? oewa..dat wordt weer gezellig merk ik al ;)

Back