"Maak een track met je bek!"

Hey Spookkoops ,
Kwam bij toeval op naughtyaudio.com en las dit in de "make a track with your mouth" contest thread :

"Some of the percs are obviously not by mouth but hey ....enz...enz..................."

Maar mag ik u er op wijzen dat echt alle geluiden uit mijn bek komen. 8)

Cheerio !

serieus? Ik dacht toen ik die rimshot achtige sounds en hats hoorde: das uit een masjien! Ik ga het rectificeren en nogmaals dan: goed gedaan!

hehe lol dit topic nou is dit nummer niet speciaal hier voor gemaakt maar he t lag nog op de plank om het zo maar te zeggen

alles is gedaan met mn mond behalve de raps die komen uit iemand anders mond ;)

Attachments

• de niet te vinden shit !!!! als je iets niet kan vinden kijk hier hier is het !!!!! rendered.mp3
    867,4 KB · Bekeken: 108
gaaf man! is dat niet de melodie van de soundtrack van de film HEAT???

Origineel geplaatst door chrizz
100% stem, zelfde stem samples als de vorige track gepost door 6 trak :

Klik mij

Origineel geplaatst door ChampionSound
Nou dan heb ik ook maar snel even wat bek-techno gemaakt, inclusief 9-bek-9 snare 8o)

:okdan: te gek

Origineel geplaatst door pass-out

heb tijdje terug met een maatje ook zoiets gedaan :P alles gedaan met een mike. We hebben wel een "clap" ook daadwerkelijk geklapt :P

you must have been :peukie: . . . . lache, vooral zo in de ochtend gloor :dubbel:

hahah nou, viel wel mee :) we wilden eens kijken of we hardstyle met onze mond konden maken :D we hebben m toen op partyflock gepost alsof het een heel serieze track was. Er trapten nog best wat mensen in, of gingen erop in :)

Origineel geplaatst door pass-out
hahah nou, viel wel mee :) we wilden eens kijken of we hardstyle met onze mond konden maken :D we hebben m toen op partyflock gepost alsof het een heel serieze track was. Er trapten nog best wat mensen in, of gingen erop in :)

LOL :D

Hee lachuh dit topic. Ik kan heel goed geluiden maken met m'n mond. Eens kijken of het morgenavond gaat lukken. Zonder multitrack kom ik al tot 3 geluiden tegelijk :)

trek met je eigen bek???

trek met je eigen bek???

;) had ik ooit eens gemaakt met eigen stem voor een vriend als intro voor zijn nummer:

misschien werkt dit: ??

nee dus ik had een mp3 via dit bijgevoegd

Back