"Maak een track met je bek!"

Vette thread is dit hoor!

Die Kid Beyond is wel erg goed live met z'n bek. Maar hier zit ook genoeg talent. Het zou erg leuk zijn als een paar forumleden met elkaar ook een live set konden doen! De een de basdrum, de ander de hihats, etc.

klinkt erg goed allemaal:)

Origineel geplaatst door j0ris
Het zou erg leuk zijn als een paar forumleden met elkaar ook een live set konden doen! De een de basdrum, de ander de hihats, etc.
hoe zou zoiets moeten worden bewerkstelligd dan?
ik neem aan dat je niet allerlei losse samples van jan en alleman bedoeld maar live (on-stage) dus?

Hallo ben je in de bijenkorf geweest

Hallo ben je in de bijenkorf geweest

heb een korte gemaakt van een 8 bit wave dus de kwaliteit is niet zo geweldig:)

Attachments

• hallo ben je nog in de bijenkorf geweest.mp3
    708,6 KB · Bekeken: 118
ik doe het zelfs.................

ik doe het zelfs.................

ZONDER iets.......
Bij mij geboorte waarschijnlijk al genoeg (lees "TE WEINIG") O2 binnen gehad!!!!
8~

Origineel geplaatst door bassio
@ robbie50 en turtle

kap nou is met dat geblow joh !
;)

Ben zelf niet zo'n zanger eerlijk gezegd, er zitten echt toffe creaties bij hoor hee :halleluja

Wie kent toevallig de groep "Take 6" ? die waren laatst op TV geloof ik, echt briljant die gasten.

Origineel geplaatst door 6 trak
hoe zou zoiets moeten worden bewerkstelligd dan?
ik neem aan dat je niet allerlei losse samples van jan en alleman bedoeld maar live (on-stage) dus?
Ja precies: een stuk of 5 forum leden op het podium met microfoons en nog wat effecten naar keuze. Maar geen sequencers dus.

Je zou bijvoorbeeld als startpunt een van de nummers uit deze thread kunnen nemen, en dan aan alle kanalen op de sequencer een persoon kunnen toewijzen ipv. een sampler.

Dat vergt natuurlijk wel wat oefening, het valt niet mee om 3 minuten lang trak op de maat "boem" te zeggen of precies op de offbeat "tssss".

Maar als het werkt lijkt me dit wel erg tof (en grappig!) om te aanschouwen!

Origineel geplaatst door MCBasje303
Ik heb het samplen van je stem gisteren ontdekt en nu deze track gemaakt.

trek met je bek

lol ik heb deze snel weer afgezet ..... net of er een stel kerels in je oor zitten te hijgen ofzo :r

erg irritant

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
lol ik heb deze snel weer afgezet ..... net of er een stel kerels in je oor zitten te hijgen ofzo :r

erg irritant
Wel grappig gehijg. :D Die Aphex Twins dude gebruikt ook zoiets toch in het overbekende Windowlicker?

Back