Fruity Loops Vocoder

Bob1991

Ouwe rot
Hey,

Op dit moment ben ik veel bezig met de vocoder van Fruity Loops Producer Edition 5.0..

Is het mogelijk dat je deze live kunt gebruiken?
Dus: Ik zeg wat in de microfoon, en tegelijkertijd speel ik een melodietje... Kan ik dit dus meteen vocoden? Volgens mij is dit mogelijk maar ik weet niet hoe..

Thx,

Bob

Origineel geplaatst door koekebakker
No prob Stel in je source effecten kanaal je mic-in als bron in.

Idd. Dus hier denk ik:

Attachments

• carrier.jpg
    carrier.jpg
    171,8 KB · Bekeken: 106
Thanks,

Alleen bij een vocoder file, als ik bij "In" bij het "Carrier" kanaal klik kan ik kiezen tussen "None" en Soundmax Digital Audio 1/2...

Moet ik het dus via mijn geluidskaart instellen? Ik heb helaas een onboard soundcard, maakt dit uit?

Thx

Edit: Bij mijn geluidskaart "Soundmax" kan ik niet echt veel instellen..

Ik heb nog eens verder gezocht, mic er een paar keer opnieuw ingegedaan maar dat hielp dus allemaal niet... Hoe zet ik dus mn microfoon bij input in Fruity Loops?

Thx

Oja: ik heb de "Producer Edition 5.0.0"

Oke, wel vreemd.. Hij werkt nu.. Bedankt

Moet er trouwens ff bij zeggen dat je mic op Modulator moet, carrier is voor de synth..

Maar wel vaag.. Speel je een melodietje en zit je maar wat te mompelen, gaat je stem mee met de melo..
Of dat als latency lang is je steeds langzamer gaat praten :{ .. Maar die heb ik even korter gezet

Ik heb zojuist ff de tutorial vr de vocoder gedaan in FL en volgens de tutorial is de laatste stap gewoon de Modulator en de Mixer routen nr de vocoder maar ik heb niet lunnen vinden hoe je dat doet.
Iemand?

Thx.

Gewoon een fx channel aanmaken "Modulator" en "Carrier" . Nu zet je in een andere fx channel een vocoder, bijv. fx4. Dan zet je "Modulator" en "Carrier" bij out gewoon naar fx4, en nu zou het moeten werken

Back