Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door DJefke
Genoeg DJ's die ook producen, maar die vooral bekend zijn als DJ. Dus het is wat er staat: een live-set: synth en alles op een podium, en maar knopjes draaien.
Natuurlijk zijn er genoeg gevallen waar een "liveset" eigenlijk een playback-set is (vooral in het commerciële circuit.

Toch kan je dj'en ook als musiceren zien, namelijk het mixen/combineren van verschillende platen of elementen daarvan. Richie Hawtin kan daar wel wat van vind ik.Origineel geplaatst door Bass
Een DJ die alleen platen draait is per saldo geen muzikant, want hij MAAKT geen muziek, hij draait het...
Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Toch kan je dj'en ook als musiceren zien, namelijk het mixen/combineren van verschillende platen of elementen daarvan. Richie Hawtin kan daar wel wat van vind ik.
Er zijn ook genoeg dj's die met 3 of meer draaitafels draaien, dan wordt het combineren en bespeel je een instrument namelijk draaitafels en mixer.
Er zijn ook muzikanten die dat zelfde doen (namelijk loops van anderen pakken en die mixen) en dat releasen.
Als je de definitie van muzikant plaatst in het spelen van traditionele instrumenten dan zijn ze beide geen muzikant nee.
Maar wanneer is iemand nog muzikant en wanneer niet meer?
Als je 1 toets aan kan slaan? 3? Een simpel liedje mooi kan spelen? Of de sonate's van Beethoven feilloos kan spelen?
Ik heb er geen atwoord op.
)Sven VäthOrigineel geplaatst door Carnivore
Pratende DJ's zijn absoluut niet tof !! ( Mc's ook niet trouwens)
Origineel geplaatst door klausito
Welkom!
Origineel geplaatst door Sarrova-Q
En ik moet ineens denken aan Reggie van Milk Inc.

Origineel geplaatst door Sarrova-Q
En synth met je twee handen in de lucht![]()
Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Sven Väth
)