Kom ik er hier mee?

Martijn A.

Ingeburgerd
Hallo Synthfreaks,

Weet iemand hoe ver je komt met een digidesign & 2x uad budget pack. Is dit genoeg om me tracks volledig te eqen afmixen etc.. Zou graag een digitale mixer willen kopen maar ben bang daar het geld niet voor te hebben. Ben een beetje ten einde raad. Ik hoop dat dit genoeg is.

tips zijn welkom,keuze voor digi002r is ook mede gratis protools,hier wil ik in seqencen etc.. meer heb ik helaas niet. en de plugs om alles te bewerken.

Denk dat je toch even beter moet omschrijven wat je nu hebt, waar je naar toe wilt en wat je budget is. Dan krijg je waarschijnlijk sneller een goed onderbouwt antwoord.

Op dit moment heb ik alleen maar met synths zitten klooien,heb er in de loop der jaren puur 4 gekocht en in me vrij tijd aan wat sounddesign begonnen.Nu ben ik op het punt wat meer met tracks te gaan doen en zo doende wil ik dus het liefst voor een vrij redelijk budget a 2000euro klaar zijn om tracks te maken. Ik zat zelf aan het setje te denken omdat je dan verder geen randapp. hoeft te kopen of mixer maar zou ik het hier mee kunnen halen?

Back