Nieuwe track

Xpressive

Producer
Nieuwe track van ons waar we van de week mee begonnen zijn.

Hij is nog zwaar underconstruction maar ben toch benieuwd naar de reacties hier.

Klik hier

Klinkt erg lekker. Ook erg strak. Kan wel bij dance. ;)

Qua vocoder heb ik het idee dat de carrier wel een oktaafje lager kan.
De mix vind ik best wel scherp klinken. Dat hoor je wel vaker maar ik vind dat erg naar klinken persoonlijk.

En wel afmaken he. ;)

COOL :okdan:

klinkt als een klok!
Als ik even zo brutaal mag zijn om het met je oneens te zijn fuse ( :engel: ), ik dacht dat de vocoder wel wat hoger mocht.

Ben ook nog niet helemaal tevreden over die vocoder. Vind hem zelf ook wel een beetje schel klinken alleen als ik de carrier naar beneden draai klinkt hij vrij dof en dat is ook niet echt mooi. Maar goed we gaan hem zeker afmaken. Vocoder komt trouwens gewoon uit Cubase SX 3.;)

Niemand meer ?

Ik zal eens wat gaan spelen met die carrier en zal van de week eens de update van de track uploaden.*D

Leuk trackkie hoor, maar die vocoder zou ik er gewoon helemaal uit gooien.. bleh..

Verders goed gedaan hoor.. :)

Leuk trackkie hoor, maar die vocoder zou ik er gewoon helemaal uit gooien.. bleh..

Hou je niet van een vocoder of vind je dit stukje gewoon niet mooi?}:|

zeker niet slecht. Zit een goeie drive in, vooral de drums zijn goed gedaan. Vind die vocoder ook niet echt geweldig, maar dat komt ook door het nogal hoge cliche gehalte van de tekst. Dus van mij mogen die vocalen er helemaal uit, of schrijf iets originelers. Maar verder dus best een leuke zweef-track :)

cliche gehalte van de tekst

Zal eens gaan nadenken wat ik er nog mee zou kunnen doen.8)

Back