Pormblemen met cs6x

Yonaz

Ingeburgerd
Ik zit met een groot probleem. Ik werk met een yamaha cs6x en cubase. Nu heb ik blijkbaar iets verkeerd gedaan (geen idee wat), waardoor cubase mijn MIDI niet meer wilt registreren, ook niet van men virus die via men cs6x is aangesloten. Als ik de local aanzet heb ik nog wel geluid, dus het ligt echt wel aan de MIDI.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks helpt. Het is miss een vrij open vraag met vele oplossingen maar miss weet iemand wel aan wat het kan liggen.
Voorbeelden van wat ik al gedaan heb: alles nagekeken ivm de midi device en setup, geluidskaart nagekeken, factory set gedaan op cs6x, midikabels veranderd,...

Ik weet niet hoe je je CS6x hebt aangesloten, maar heb je niet per ongeluk de 'host select' schakelaar op de achterkant van je CS6x op een andere stand gezet?

Een andere mogelijkheid is dat je, al dan niet bewust, iets in Cubase hebt veranderd.

Voor wat het waard is.

groet

Tom

Heb die host nagekeken en is in orde. of het in cubase is begin ik te betwijfelen. De éne keer ging het perfect en wanneer ik nu cubase opnieuw opstart komt er ineens niets meer van midi.
Ik weet dat het een moeilijk te beantwoorde vraag is, maar ik kan echt niet meer specifieren.

Back