Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Wiseguy
En het leek zo mooi![]()

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Pas niet alleen op met kopen maar ook met verkopen op Ebay...Ik heb 1 1/2 maand geleden een Moog Taurus verkocht aan een Amerikaan en die gaat 2 dagen voor aflopen klachten termijn bij Paypal even een klacht indienen dat ik een machine heb verkocht die helemaal rot is, zijn punt is dat er een Euro stekker aan zit en geen USA stekker!!!!!...etc etc...Vervolgens gooit Paypal je rekening op slot en kan ik even aan gaan tonen dat ie goed was toen ik hem verstuurde....Als me dat niet lukt storten ze vrolijk zijn geld terug en kan ik maar hopen dat ik een goede machine terug krijg!!!!...Laat staan dat ik een flightcase vol kranten teruggestuurd krijg....
Koper heeft in het verleden al Taurus pedaal kapjes los gekocht om een andere op te knappen dus ik denk dat ie mijn machine leeg heeft getrokken en zijn machine met mijn onderdelen heeft opgeknapt....
Dus als je iets adverteerd timmer je advertentie helemaal dicht met voorwaarden en fotos van alle kanten etc etc....Je bent gewoon de lul als je niet opppast....Geef zelfs aan dat er een Euro stekker aan zit anders pakken ze je daar op...
Mijn Taurus heeft zelfs Interface magazine gehaald zo mooi was ie......Ik overweeg zelfs om nooit, ik herhaal nooit meer iets aan een Amerikaan te verkopen...de claim cultuur is daar zo doorgeslagen...ze zijn echt asociaal en schijten je gewoon op je kop....Heb in Nederland of Engeland nooit problemen en de mensen zijn altijd blij als ze iets van me kopen.....Iemand vergelijkbare ervaringen op Ebay en Paypal???? laat iets weten hiero
wat een t*ringpraktijken zeg....Bah!

Origineel geplaatst door mikemix
wat een t*ringpraktijken zeg....Bah!
![]()
![]()
Gatverdamme!
Ik maak wel zowiezo altijd foto's van wat ik verstuur en hoe ik het verpak.
Dus ook hoe het produkt voor het shippen in de verpakking gaat.
Maar dat van jou slaat alles.....![]()
Pas niet alleen op met kopen maar ook met verkopen op Ebay...Ik heb 1 1/2 maand geleden een Moog Taurus verkocht aan een Amerikaan en die gaat 2 dagen voor aflopen klachten termijn bij Paypal even een klacht indienen dat ik een machine heb verkocht die helemaal rot is, zijn punt is dat er een Euro stekker aan zit en geen USA stekker!!!!!...etc etc...Vervolgens gooit Paypal je rekening op slot en kan ik even aan gaan tonen dat ie goed was toen ik hem verstuurde....Als me dat niet lukt storten ze vrolijk zijn geld terug en kan ik maar hopen dat ik een goede machine terug krijg!!!!...Laat staan dat ik een flightcase vol kranten teruggestuurd krijg....
....Iemand vergelijkbare ervaringen op Ebay en Paypal???? laat iets weten hiero
Origineel geplaatst door Arv
Risky bizznezz die Ebay zooi. Geeft mij weer een reminder dat ik NOOIT wat via ebay via de post laat lopen. Ophalen/afhalen en anders basta.
R
Paypal is tot nu toe wel een beetje de ergste....iedere dag weer een verassing...