Origineel geplaatst door Leo
i dan bedenk ik dat ik nu toch eens moet proberen om de boel bij elkaar te houden
Je lijkt Cohen wel (:
Maar Paypal zuigt inderdaad best wel.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
i dan bedenk ik dat ik nu toch eens moet proberen om de boel bij elkaar te houden

Hééééé, komt het toch nog goed met de Synthi.... Hij mag dan van ebay geknikkerd zijn, hij is me nog niet vergeten!
Ik kreeg het volgende bericht:
Hi Leo,
Sorry for the delay,i was very busy .
Like i said i will pay the postage cost + insurance but you must pay the transfer via money gram cost .It would be boxed and protected well .IF FOR ANY REASON YOU ARE NOT SATISFIED WITH THE PURCHASE OF THIS SYNTHI YOU MAY RETURN IT WITHIN TEN DAYS OF RECEIVING IT .
Let me know soon.
Warmest regards, thanks, and appreciation -
Robert
Origineel geplaatst door theputney
Ik koop en verkoop af en toe wel nog es iets via ebay, maar paypal heb ik er helemaal afgeknikkerd, doe ik niks meer mee, en ik raad iedereen aan hetzelfde te doen. Die hele chargeback affaires en mensen die hun rekeningen in debet zien gebracht worden kunnen voor mij er niet door.
Gewoon via bank overschrijving. Duurt iets langer en in de usa doe ik sowieso geen zaken meer,geen koop en geen verkoop.
Origineel geplaatst door Catscan
Ok ik schrik hier best van heb zelf best voor veel geld via paypal betaald gelukkig nooit wat mee gemaakt damm....
Overschrijven is de best optie neem ik dus aan.
erg vervelend allemaal....en die amerikanen doen juist vaak zo arrogant dat ze niet naar de eu willen shippen?
Origineel geplaatst door Catscan
Ok ik schrik hier best van heb zelf best voor veel geld via paypal betaald gelukkig nooit wat mee gemaakt damm....
Overschrijven is de best optie neem ik dus aan.
erg vervelend allemaal....en die amerikanen doen juist vaak zo arrogant dat ze niet naar de eu willen shippen?
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Wijsheid is om als je aan Amerika wilt verkopen je hetzelfde moet doen als een Amerikaan....Keihard zijn en van alles op de hoogte...Jezelf goed indekken en als je word aangevallen: Nuke em.....
Het is gewoon oorlog in het hoofd van een Amerikaan dus zo moet je je opstellen...Als jij te pakken bent pakken ze je...
Ze hebben ook een claim cultuur die echt alles te buiten gaat...
Als je hier allemaal moeite mee hebt dan moet je er wegblijven................