Minimoog te duur?

Hem kopen om voor slooponderdelen te gebruiken. :D

Doh!

Origineel geplaatst door Wiseguy
idd belachelijke prijs.
en de verzendkosten

Shipping to the US/World is US $ 175 by postal service.
voor die prijs kan ik een olifant uit australie importeren

Origineel geplaatst door Ramoonus
voor die prijs kan ik een olifant uit australie importeren

hehe.. nou, doe mij er maar een.. ! :D

Dat Moog Keyboard voor de modular kost bij deze persoon ook GBP 1,199.00. Lijkt me ook niet echt goedkoop.

"was not used in the past 15 years, needs to be cleaned."

Origineel geplaatst door Wiseguy
idd belachelijke prijs.

Is dat wel zo, 3000 euro?, dat heb ik hier op het forum ook wel langs zien komen.
En ´wijzejongen´, jij bent ook niet bepaald goedkoop ...............:D

Origineel geplaatst door richard2000
Dat lijkt me knap, want in Ausie zijn geen olifanten:D

In de dierentuin wel hoor. Ik heb ze zelf gezien. :D Maar ik denk niet dat ze te koop zijn. ;)

Maar die prijzen slaan inderdaad nergens op. Ik heb wel de indruk dat analoog (opnieuw?) in de lift zit.

Origineel geplaatst door 6 trak
dat slaapt toch helemaal niet lekker...
op het ene moment zit je met je snufferd in een stuk VCO en als je je omdraaid weer in een VCF unit... :D

In jouw geval dus extraatjes om je borduurkunsten te kunnen botvieren?
Je zult maar een pantermotiefje op je sloop willen borduren. Amai!

Van wie is dat snuitje dan in Sydney-zoo?
........
;)

Attachments

• figuur1.jpg
    figuur1.jpg
    6,2 KB · Bekeken: 92
Zal best..... alleen heb Ik nog nooit een Mini voor meer dan € 1900,- verkocht, die was dan ook winkelnieuw.....geen krasje, niet één.

Goedkoop-duur is overigens maar relatief, vraag-aanbod, € 3000,- voor een Mini overstijgt in mijn ogen de huidige waarde ruimschoots.

Origineel geplaatst door dekzster
Is dat wel zo, 3000 euro?, dat heb ik hier op het forum ook wel langs zien komen.
En ´wijzejongen´, jij bent ook niet bepaald goedkoop ...............:D

Misschien wil hij die minimoog wel helemaal niet echt verkopen en wil hij gewoon lekker veel leuke spulletjes in zijn eBay store hebben staan en die minimoog enzo gebruiken om klanten binnen te trekken. Hij hoeft toch pas te betalen aan eBay als hij iets verkoopt?

Ik zou trouwens voor dat geld een Lintronics Minimoog kopen.

:eureka: Hmm misschien wel een idee om al mijn gear voor veel te hoge prijzen aan te bieden op eBay. Net als die ene gast uit Utrecht die chronisch zijn Synthon vocoder op eBay te koop heeft staan.

Origineel geplaatst door RiSC
Net als die ene gast uit Utrecht die chronisch zijn Synthon vocoder op eBay te koop heeft staan.

Staat ie nog steeds te koop dan ?

Nu staat hij niet op eBay, maar ik dacht echt dat ik hem er een week of wat geleden nog heb zien staan voor 4700 euro..

aah daar is ie weer, hèt plaatje dat inmiddels geëtst staat in het collectieve patch geheugen van de gearlusting eBay-ganger:
12_2.JPG

Back