• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SBF325 stereo flanger met veel mogelijkheden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik heb m net, erg leuk apparaat dat van alles kan, maar is het toch niet voor mij.

misschien ruilen met een goede space echo of een musitronics phasor en een paar euro's of een moogje of prophet of zo, met wat geld van mij erbij?
richtprijs zo rond de 300 euro. apparaat is prima in orde, maar de rekoortjes ontbreken. 110v maar met omvormer erbij.

een space echo heb ik intussen (2 eigenlijk, dus ook nog 1 over), maar misschien wil er iemand ruilen met een leuk analoog synthje of een musitronics effect of een drumdoosje, eventueel met bijbetaling van mijn kant, of met de space echo re201 erbij.....

kijk trouwens op modezero voor een plaatje en wat samples. (hij kan nog veel gekker)

want het is echt een leuk apparaat.
inruil van een moogerfooger of musitronics pedaal is welkom.

ik zou ook wel voor een moog eq (parametric of die saaie graphic) willen ruilen.

ok!
niet zo'n mooi koopje als de microkorg hieronder voor 180 euro (aanrader, voor dat geld), maar beslist meer dan 1 ster waard.

atc1 gezien, hier onder ergens?? vette synth!
zou ik 5 sterren geven (als ik me met dat soort dingen bezig hield.)

Attachments

• sbffrontklein.jpg
    sbffrontklein.jpg
    54 KB · Bekeken: 73
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back