De ANTI-ALLES Thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
Nou, nu hardcore ook al onder vuur komt te liggen vraag ik me af, what is next?

Funk soms, of techno? offuh.. IDM??

Iig, spuw uw gal over alle takkeherriekoleremuziekcategorieen en bijbehorende producers!

Wat ik dus echt niks vind is K3... weet niet of dat ook telt, maar wat een irritante takkeherrie is dat!
En 'Listen to your heart' uit de 80's wat vorige week blijkbaar alarmschijf was .. AAAAARCGH!! 8D

Origineel geplaatst door Alexander
Ik haat Demian, 6trak, Fuse en alle moderators.
Idem!

En ik haat nalopers..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Idem!

En ik haat nalopers..

ik haat ook nalopers

en andere sleutels

Ik haat hardcore! Bah, hersenloos gedreun... Gaat echt helemaal nergens over!! Kan ik zelfs maken...
En die feesten.. Kale gasten die allemaal aan de drugs zijn.. Allemaal nazi's... bah!

:engel:

ik haat ruilen, en dat t dan opeens niet doorgaat hahahahaa kutmuziekanten ook altijd :doei:

Tijd voor wijze woorden.......................

"Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt."
Boeddha

[frustratiemode]
ik haat de pijn in m`n lijf die ik sinds augustus heb :(
[/frustratiemode]

[reflectiemode]
ik haat mensen die gefrustreerd zijn :D
[/reflectiemode]

[ontopic]ik haat mensen die té intellectueel over muziek in het bijzonder en kunsten in het algemeen doen[/ontopic]

[lolbroekmode]ik haat mensen die dingen tussen vierkante haken zetten[/lolbroekmode]

Origineel geplaatst door Ethereal
Ik haat hardcore! Bah, hersenloos gedreun... Gaat echt helemaal nergens over!! Kan ik zelfs maken...
En die feesten.. Kale gasten die allemaal aan de drugs zijn.. Allemaal nazi's... bah!

:engel:

ik haat zelfspot...

Ik haat haten... maar ik ben wel een paar keer naar de Hate Parade geweest :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back