Neuron VS

Status
Please reply by conversation.
om even mee te liften met je thread: ik zoek er ook nog een..

iemand?

Komaan, er moeten hier toch mensen zitten die er absoluut geen kaas van heben gegeten en het onding intussen zwaar verwensen...komop, ik geef 125 euri's !

Hoe heet dat ook al weer?

Knakenpoetser? :D

ik bied zelfs 200 euro, meer dan dat ze pas geleden in duitsland te koop stonden.

niet dat ik voor wil kruipen, ik ben de 2e vrager in dit topic, maar toch, bod staat.

ja ik wou net zegge al die dingen gaan er nu voor die prijs nieuw uit en dan nog met support ook mocht hartmann ooit doorgaan

damn, dan ben ik dus mooi de boot in gegaan. heb 'm nu net voor bijna het dubbele gekocht.

ik had al op feedback gekeken, maar waarschijnlijk onder de naam hartmaNN gezocht (dus zoals het hoort).
beetje balen dat ik door een slordigheid van hun (hartmaN) zoveel geld voor niks uitgeef maar goed, zo gaat dat in de synth wereld zeggen we dan maar.

kun je de koop niet terug draaien ?? dat is mij altijd nog gelukt binnen de week als ik het echt wou

en anders gaan drijgen met rechtsbijstand of meteen de rechter er bij noemen haha

klinkt erg lullig maar helaas is dit de manier om dingen voor mekaar te krijgen

nou dan zou ik hem ook op ebay te koop zetten en een eentje van 149 halen zodra je hem kwijt bent

Origineel geplaatst door Ophidian
ik bied zelfs 200 euro, meer dan dat ze pas geleden in duitsland te koop stonden.

niet dat ik voor wil kruipen, ik ben de 2e vrager in dit topic, maar toch, bod staat.

haastige spoed is zelden goed !
ik snap alleen niet echt waarom er z'n simpele controller bij zit

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
haastige spoed is zelden goed !
ik snap alleen niet echt waarom er z'n simpele controller bij zit

Copy protection

Origineel geplaatst door bikkel
Copy protection

ja maar maak er dan een leuk tooltje van. net als korg's legacy

gezien de vraag, het aanbod, en aantal stuks in de omloop, mag je mijne hebben voor 300 :D , is nog altijd de helft van wat de winkels in amerika, engeland en aus en etc etc er voor vragen. voor minder blijdt hij hier lekker staan, want het is wel duidelijk dat ik er nooit meer aan geraak als hij eenmaal weg is.

Status
Please reply by conversation.
Back