virus c beginnen

JvB

Stamgast
ik heb zojuist een virus c gekocht. maar omdat ik nog onbekend ben met hardware zit ik met nogal wat vragen. de handleiding is duits en is niet mijn beste vak. wie zou me a.u.b opweg willen helpen ik maak gebruik van FLstudio m.v.g
voeg me dan toe op msn limpjvb@hotmail.com

ik krijg alleen een midi signaal te zien in fl maar ik krijg geen geluid te horen de demo staat er niet op omdat sound bank a/ h opstaat ofzo. en hoe kan ik bekijken of ik een midi signaal binne in de virus ontvang??

Origineel geplaatst door JvB
ik krijg alleen een midi signaal te zien in fl maar ik krijg geen geluid te horen de demo staat er niet op omdat sound bank a/ h opstaat ofzo. en hoe kan ik bekijken of ik een midi signaal binne in de virus ontvang??
en nu elke zin onder elkaar
snap er de ballen niet van

Je hebt 1024 presets vandaar geen demo meer, in je display gaat een dotje branden/knipperen als ie midiontvangt

Origineel geplaatst door JvB
hoe kan ik bekijken of ik een midi signaal binne in de virus ontvang??
Op het display komt naast het presetnummer (bijv. F30) een met zwart ingevuld muzieknootje te staan. Druk overigens even op "SINGLE", dan weet je zeker dat je goed zit.

ja het is me al gelukt want in FLstudio heb je buiten de settings ook nog ergens een optie staan waar je je midi out moet actieveren en die had ik totaal over het hoofd gezien.

Back