[pomtiedom]Midlive crisis

Mja mja.. Je eerdere NL talige werk hier vond ik veel leuker! De gebrekkige Engelse uitspraak is ook wel grappig maar vind ik toch minder dan die NLse.. Maar het is jou ding dus ik kan er verder nix over oordelen. :D

ik vind de vocals eigenlijk nog goed meevallen:)
ik kan het wel niet vergelijken met je vorige werk aangezien ik dat niet ken

muzikaal gezien vind ik em in ieder geval heel leuk:)

Origineel geplaatst door bassio
tnx no_disc

ik kreeg gister avond van iemand te horen (van een schotse nederlander) dat de voc in ut nummer erg brits klinkt :D

Als je accent niet al meteen duidelijk maakt dat je geen brit bent, dan doet de spelfout in de titel het wel :P.

Maar even serieus: klinkt lekker. Een catchy melodie in een refreintje/intermezzo zou het helemaal afmaken. Bijvoorbeeld het melodietje op 1:10, maar dan enthousiast ingezongen met lyrics. En van mij mogen zowel de gitaren en drums wat harder zijn (qua klank, niet qua volume, de mix is fijn zo).

Hehe. Erg grappig nummer... ElectroPunky shit. Als je de zang expres op deze manier hebt ingezongen heb je het erg vet gedaan! Je hebt een erg prettige stem om naar te luisteren en de tekst is leuk.

Past wel bij de sfeer van de track...

Die Schot moet eens goed naar Britten luisteren want ik hoor hier geen brit in hoor.

:D

t accent is niet brits, maar dat vind ik juist zn charme hebben....doet wat denken aan front
vind de tekst schitterend trouwens...lekker hoopvol :D

leuk track
sinds kort met iemand samengewerkt (kaz toolk) die gelijkaardige dingen doet

mag wel wat meer bite in . op hat na zit er niet veel hoog in .. grappig dat je vocal breed maakt en drums in het midden . ride sample is wel erg brak lijkt wel afgekapt . dit is gewoon leuk maar vraagt ernaar om gemastered te worden . Als je het goed vind zou ik het graag willen proberen

Klinkt lekker, goede tekst.

Back