[techno] riz

Voorlopig ga ik nog niet live alhoewel dat wel in de planning staat voor in de toekomst. Momenteel ben ik wel aan wat samenwerkingsprojecten begonnen. Gister een dagje in de studio gezeten met K-drive die net een contract heeft gekregen bij x-trax. Hier is alvast een track uitgekomen waar we mee gaan leuren als we wat meer materiaal samen hebben gemaakt...
Daarnaast staan nog wat samenwerkingen met andere mensen geplanned die ik nog niet zal vermelden.

Tnx voor je reactie en idd is dit geen "Kannie Slapen" Desondanks wel weer een fijn freaky experiment :D :P

drums en bass vind k lekker precies goed, eerlijk gezegd vind ik de rest, of in iederegval de meesten bijkomende geluidjes niet intressant genoeg, vind sommige geluiden ook niet de juiste passende keuze en soms ook niet professioneel genoeg, dat is mijn commentaar als ik het ga vergelijken met een release techno of minimal plaat.

ik denk wel dat ik er op zou space als k een op een party ben en al een paar biertjes heb genuttigd, komt waarschijnlijk door de dansbare beat wat een belangrijk punt is voor dit soort genres denk ik
:)

Nu ik redelijk ontnuchterd ben kan ik mij persoonlijk volledig in het verhaal van Timp vinden en heb de trek offline gehaald.. De beat ga ik zeker nog wat mee doen.

Bedankt voor de comments!

Kan deze thread gesloten worden?

Vergelijkbare discussies

Back